Gå til innhold

TRENGER HJELP! treningsprogram, vektreduksjon til JUNI! plis


gw8

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på snart 17 år (fyller det i sommer) og er lei av kroppen min nå.. Jeg prøver og holde meg til et strengt kosthold, og trene - men nå i påskeferien dro jeg på besøk til søsteren min som bor i Møre og Romsdal, og da ble det mye usunn mat og lite trening.. Jeg
gå ned i vekt og få flatere mage til
max siste uke i Juni.
Jeg har mange kilder til motivasjon, men klarer ikke opprettholde den over lengre tid - dette er mest fordi at jeg trenger et punktlig treningsprogram (når jeg trener, har jeg ikke et spesielt program jeg følger..)
JEG ER IKKE NYBEGYNNER INNENFOR TRENING! Tar squats, markløft, beinpress, vekter osv - men har ikke et punktlig/strukturert program, der alt står på pungt og prikke hva jeg skal gjøre først og til sist. Og det som er hovedpoenget, er å kunne miste magen innen siste uken i juli! :-)
Jeg veier ca 72-75 kilo nå, er 169cm høy, har litt mage jeg MÅ ha bort og lårene kunne gjerne blitt litt redusert og.. Men hovedsaklig magen! Noen som har lyst til å hjelpe meg litt? Vær så snill
:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er sant! :-) Derfor jeg er ute etter et program (litt avansert) er ikke nybegynner, tar markløft, beinpress, squats og alt det - trenger bare noen som har et balansert/punktlig program, som jeg kan følge. Slik at jeg kan nå målet innen siste uken i juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant! :) Derfor jeg er ute etter et program (litt avansert) er ikke nybegynner, tar markløft, beinpress, squats og alt det - trenger bare noen som har et balansert/punktlig program, som jeg kan følge. Slik at jeg kan nå målet innen siste uken i juni!

Ofte er det enkle det beste. Fokuset bør ligge på øking av vekt på stangen og antall repitisjoner, det er det som gir resultater. Om du når målet innen siste uken i juni kommer helt ann på kostholdet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sant! Men jeg finner ikke balanse mellom cardio og styrke, derfor jeg lurer på om noen enten har, eller kunne laget et treningsprogram jeg kunne kjørt 5-6 ganger i uken? (Når jeg kommer hjem, er hjemme igjen og klar til å begynne treningen mandag 9.april)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...