Metal_Barbie Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Kan dere gi meg tips til styrkeprogram? Målet er å gå ned i vekt/fettprosent men bygge samtidig og bli ganske muskuløs en gang i fremtiden er ikke å forakte:D Har som jeg skriver i overskriften fullført 6 uker med ryps grunnprogram og jeg orker egentlig ikke å fortsette med ryp,må ha noe nytt...har altså trent hele kroppen treganger i uka og cardioen har jeg gjort på morgenen eller de dagene uten styrketrening. Er åpen for splitt programmer,men vet liksom ikke hvordan jeg setter opp et :/ Hva er optimalt.Jeg vil jo få trent mest mulig effektivt på minst mulig tid,hehe...så noe mer enn en to splitt er kanskje litt uaktuelt...også fordi jeg ikke har annet enn stang og frivekter å bygge på...altså..er ikke medlem av treningsstudio...ikke enda ivertfall:)Men jeg er ingen ekspert! Setter pris på de tips jeg kan få! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metal_Barbie Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 dytter på denne jeg:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Over/underkropp splitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gomp Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 skal ikke ryp gå over 13uker 6uker og 1vile uke og 6 nye uker? med en ny 10rm i vile uka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelle-Iform Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg har også fullført 6 uker med ryp grunnprog. Syns det har vært veldig effektivt, men syns også det hadde vært morro å kunne prøvd seg på noe annet da det blir i "overkant" mye overkropp (lagt til ekstra øvelser ofc). Det jeg og vil fram til, er at jeg også lurer på hva det kan være lurt å kjøre nå? (trives med fullkropp, så det står øverst på lista så langt) Men jo er en uke med hvile man skal ha, men etter det skal man kunne velge hva man vil gå videre på, står jo oppført tre andre valg (men de samme øvelsene??? står det på appen på Iphone værtfall) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metal_Barbie Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 skal ikke ryp gå over 13uker 6uker og 1vile uke og 6 nye uker? med en ny 10rm i vile uka?Ja,men jeg har veldig lyst til å prøve noe annet enn ryp=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metal_Barbie Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Jeg har også fullført 6 uker med ryp grunnprog. Syns det har vært veldig effektivt, men syns også det hadde vært morro å kunne prøvd seg på noe annet da det blir i "overkant" mye overkropp (lagt til ekstra øvelser ofc). Det jeg og vil fram til, er at jeg også lurer på hva det kan være lurt å kjøre nå? (trives med fullkropp, så det står øverst på lista så langt) Men jo er en uke med hvile man skal ha, men etter det skal man kunne velge hva man vil gå videre på, står jo oppført tre andre valg (men de samme øvelsene??? står det på appen på Iphone værtfall) Ja og ikke minst øvelsene,er kjedelig å trene de samme øvelsene hele tiden:P Michelle-Iform 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelle-Iform Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Ja og ikke minst øvelsene,er kjedelig å trene de samme øvelsene hele tiden:p enig, dog resultatene er ikke så verst om vi skal se det posetive med de ukene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PG* Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 En 5-3-1 variant? Eller noe Juggernaut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 5x5 Dietmar 5-3-1 over/underkropp-splitt Mulighetene er mange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gomp Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 dietmar er egentlig bortkastet når hun trener mot bf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norsubsea Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Kan jo eventuellt sjekke ut sidene til Tomas Fjeldberg og det han har å berette om x-size/x-press http://www.treningsfysiolog.com Har selv nettopp satt opp ett x-press program, begynner idag. Gledes.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metal_Barbie Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 En 5-3-1 variant? Eller noe Juggernaut? Ok,hva er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metal_Barbie Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 5x5 Dietmar 5-3-1 over/underkropp-splitt Mulighetene er mange Dietmar,hva er det? Er litt lost ,hehe< Over underkropp splitt høres jo greit ut faktisk,men da sliter jeg med hvilke øvelser feks på underkropp,for trener hjemme med stang og frivekter og har ikke peiling hvilke øvelser jeg skal gjøre for ben da?:/ Føler en dag men to -tre øvelser for ben blir slunkne:pTips til oppsett av to splitt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metal_Barbie Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 dietmar er egentlig bortkastet når hun trener mot bfJeg tar imot alle tips,gjerne om noen gidder å sette opp et eks på ukes trening også..jeg er veldig ny i gamet kan man si,selv om jeg har trena styrketrening i mange år er det liksom ikke særiøst før nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PG* Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ok,hva er det? Det er forskjellige treningsprogram.. Som er ganske fleksible. Enten for bygging, styrke eller begge deler For at du skal få best utbytte av treningen, så er du nødt å lære deg noe om dette selv. Google litt Hvis andre bare skal gi deg et program og du følger det uten å vite om hvordan eller hvorfor så får du ikke maks utbytte, Du går fort lei og vil bytte program.. Metal_Barbie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 dietmar er egentlig bortkastet når hun trener mot bf Jeg la ikke merke til at hun skrev at hun trente mot bf Men det er virkelig SÅ bortkastet? Dietmar er jo ett fullkroppsprogram som inneholder alle de viktigste øvelsene, og mange styrkeløftere har jo en kanonbra fysikk, selv om fettprosenten ikke er helt nede på fitnessnivå Men det beste er vel å trene ett mer "bygger"-program ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metal_Barbie Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Jeg la ikke merke til at hun skrev at hun trente mot bf Men det er virkelig SÅ bortkastet? Dietmar er jo ett fullkroppsprogram som inneholder alle de viktigste øvelsene, og mange styrkeløftere har jo en kanonbra fysikk, selv om fettprosenten ikke er helt nede på fitnessnivå Men det beste er vel å trene ett mer "bygger"-program ja Vet ikke hvordan han vet det men,jeg har nevnt det tidligere,kanskje derfor? men skrev det ikke her nei,hehe,snodig:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metal_Barbie Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Det er forskjellige treningsprogram.. Som er ganske fleksible. Enten for bygging, styrke eller begge deler For at du skal få best utbytte av treningen, så er du nødt å lære deg noe om dette selv. Google litt Hvis andre bare skal gi deg et program og du følger det uten å vite om hvordan eller hvorfor så får du ikke maks utbytte, Du går fort lei og vil bytte program.. Ja litt derfor jeg spør også,men har tenkt å lære meg mer ,er på vei,hehe:) Er utrolig mange øvelser,blir jo helt lost i den jungelen liksom:P;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metal_Barbie Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Du har da mange øvelser på ben du kan ta med stang og vekter. Knebøy, frontbøy, markløft, strak mark, utfall, bulgarsk utfall osv. Vil anbefale deg å sette opp ditt eget treningsprogram, på den måten må du tvinge deg selv til å lese litt om ting, selv synes jeg det er mye mer spennende med trening når jeg vet hvor de forskjellige øvelsene faktisk skal ta. Og ikke minst prøve og feile i forhold til treningsprogram. I begynnelsen satte jeg opp altfor tunge ting i forhold til hva kroppen min faktisk klarte. Sjekk ut de forskjellige treningsprogrammene her, og finn deretter øvelser tilpasset ting du har tilgjengelig. Forskjellige øvelser finner du her og her. Lykke til Tusen takk:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.