sg8 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hei! Jeg trenger å øke basestyrken min. Ligger på 130 maks i mark, 80-85 i benk og 110-115 i knebøy, 85 i frontbøy, bw + 22,5 i chins og trener med 55-60x5 i foroverbøyd roing. Det fins jo sjelden bedre program for dette enn 5x5. Problemene mine er: 1: jeg kan ikke trene press over hodet, altså militærpress, skulderpress, skråbenk. Chins går, men kjenner det litt her også (skuldrene). 2. jeg spiller fotball 3 ganger i uka. 3. er usikker på hvilken 5x5/starting strengt variant jeg bør velge 4. bakside skuldre/øvre rygg trenger ekstra bank hos meg (har litt dårlig holdning) Hvordan kan jeg sette opp disse 3 øktene med tanke på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxxxx Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg tror jeg rett og slett ville prøvd å få orden på skulderproblemene først. Hva er det som gjør at du sliter der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrommiZ Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 No pain, no gain! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sg8 Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 No pain no gain er nok ikke særlig smart, da man til slutt ikke kan trene i det hele tatt. Det er impingement/innklemming. Så har fått forbud mot øvelser over hodet. Går jevnlig til kiropraktor for behandling. xxxxx 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg ville først og fremst ha funnet ut hva som "feiler" skuldrene dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babylon Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 4. bakside skuldre/øvre rygg trenger ekstra bank hos meg (har litt dårlig holdning) Hvilke øvelser vil folk anbefale her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrommiZ Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 4. bakside skuldre/øvre rygg trenger ekstra bank hos meg (har litt dårlig holdning) Hvilke øvelser vil folk anbefale her? Sittende roing og facepulls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.