Keegil Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Amerikansk fotball + bryting? Yes please! http://www.youtube.com/watch?v=Sm2hgqa-2ws 123abc1, xxxxx, Lz'Pv Bruh og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Assie Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Så jævlig kult ut!! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taker Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Calcio storico er faktisk dritfett. Gikk akkurat glipp av det sist jeg var i Firenze, men ble kjent med et par spillere. De var alle meget drevne i vanlig fotball og, selvom det ikke er fullllt så viktig i Storico Jeg husker de var skuffet over at det var blitt strengere, feks at om du bare randomly valgte ut en dude og banka han opp så kunne du bli anmeldt i etterkant. Men det var visst noen loopholes også, husker ikke alle detaljene :< Etter å ha sett klippet her nå bestemte jeg at jeg tar en svipptur ned i år for å se på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Assie Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Har drevet med bryting tidligere da hadde vi typ sånn her oppvarming, fottball/rugby/basket med bryting. Vurderer sterkt og dra og teste det engang, ser grisekult ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.