Gå til innhold

Noen delikate spørsmål - no dirty talk!


Two-Pay

Anbefalte innlegg

Hei! Det jeg lurer på er:

Det har seg slik at jeg trener på et styrkeløfter-gym - og heller mer mot bygging enn type løfte mest mulig, 1rm, 2rm osv. Tror dere jeg blir sett rart på, baksnakket, eller noe om jeg kjører type BB-øvelser, og kun kjører vekter rundt 60-75% av 1rm? Jeg har ganske lav selvtillit, i tillegg til ganske så kraftig gyno - så jeg vil ikke føle meg som en komplett idiot på gymmet, heller.

Er ikke noe overvektig eller noe, men har bare fått gyno i 11års alderen som aldri har gått vekk.

Aldri vært borti noe AAS, eller noe slike stimulanser eller medikamenter. Har også slitt en del med kviser, noe jeg gjør enda i en alder av 25.

Jeg er ikke direkte flau over løftene mine, men jeg sliter med å ikke trene etter egoet. Noe jeg føler jeg må for å bli akseptert. Så jeg har så lenge jeg har trent løftet max 5repp, og heller fokusert på å bli så sterk som mulig mot min vilje. hehe. Høres litt rart ut, men jeg har mer annlegg for å bygg enn styrke.

Så for å oppsumere:

- Tror dere jeg blir sett rart på, baksnakket, eller noe om jeg kjører type BB-øvelser, og kun kjører vekter rundt 60-75% av 1rm, på ett styrkeløfter-gym?

- Å hva hadde dere syns om en 25år gammel mann med nesten b-cup? Dem blir jo bare større til mer jeg trener brystøvelser.

Helst seriøse svar, for jeg er temmelig seriøs selv.

Takk for oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For all del, du skal kjøre på med det du vil og det du føler er best for deg! Ønsker du å trene BB-øvelser så gjør du det, og driter i hva andre mener. Om noen spør så fortell dem bare sannheten! Det står stor respekt av å kunne gjøre det du gjør og være stolt av det. Jeg vet det ikke er lett, men prøv å ikke sammenlikn deg med andre hele tiden. Hvilken betydning har det hva andre mener, så lenge du kan akspetere deg selv og det du gjør?

Og ta det helt med ro, ingen vil bry seg om b-cupen din :) Det er ikke noe å skamme seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte å skamme meg over min ekstreme urene hud (skulket svømming, var redd for at jenter skulle se meg på en dårlig dag, at folk baksnakket meg osv) , men det gjorde meg motivert til å bygge en kropp som jeg kan være stolt av :)

Håper du klarer det samme, ikke la andres meninger bryte deg ned!

Når du trener, er det deg og vektene det handler om :)

Bare jobb mot målet ditt og dytt alle hindringer til siden !

PS: Det jeg sleit litt psykisk, så var det lettere å innbille meg negative ting som faktisk ikke var sant :) Det er da ikke sikkert de baksnakker deg osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...