Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du sett her; http://fitnessbloggen.no/ovelser/ etter noen ideer? Mye som går på treningssenteret naturligvis, men med litt kreativitet får du det nok til hjemme og :) Se under kategoriene for rygg og skuldre!

holder det med chins/pullups, hvis jeg vil trene både rygg & bakre skulder?

Som Emil sier må du ha med øvelser som trener trapezius og rhombodieus også. Chins/pullups fokuserer litt mer på lats. Når det er sagt, dersom jeg skulle velge kun en ryggøvelse hadde det vært pullups (overhåndsgrep). :)

Annonse

Som Emil sier må du ha med øvelser som trener trapezius og rhombodieus også. Chins/pullups fokuserer litt mer på lats. Når det er sagt, dersom jeg skulle velge kun en ryggøvelse hadde det vært pullups (overhåndsgrep). :)

Så det er ikke så farlig hvis jeg bare trener pullups i tillegg til flys og press? Jeg kan ikke få noe varige men?

Mente horisontal draøvelse. Hantelroing eller sittende roing funker greit.

nå blir det mye spørsmål her, men er veldig interessert, funker det å trene rygg og bakre skulder med bare enarms hantelroing?? man får ingen skader om man trener dumbell press&flys + enarms hantelroing, men ikke noe annet?

nå blir det mye spørsmål her, men er veldig interessert, funker det å trene rygg og bakre skulder med bare enarms hantelroing?? man får ingen skader om man trener dumbell press&flys + enarms hantelroing, men ikke noe annet?

Du får trent mitre/øvre del av rygg men lite på lats (bredden). Du vil ikke få noe skader på grunn av det, nei - du vil bare ikke få et like bra utviklet rygg. Hva er grunnen til at du skal trene så få øvelser?

Annonse

Du får trent mitre/øvre del av rygg men lite på lats (bredden). Du vil ikke få noe skader på grunn av det, nei - du vil bare ikke få et like bra utviklet rygg. Hva er grunnen til at du skal trene så få øvelser?

Grunnen til at jeg spurte så mye er at jeg ble veldig nysgjerrig på hva som gikk ann, og hva som ikke gikk ann, jeg tenkte også at når jeg først hadde startet en dialog kunne jeg likegodt spørre i vei ;)

Grunnen til at jeg spurte så mye er at jeg ble veldig nysgjerrig på hva som gikk ann, og hva som ikke gikk ann, jeg tenkte også at når jeg først hadde startet en dialog kunne jeg likegodt spørre i vei ;)

Man må spørre for å få svar :thumbsup:

Jeg får rare følelser i ryggen iblant(helst etter jeg har trent, øverst på venstre side av ryggen) følelsen er kriblende, vet du hva dette skyldes? Eller om dette er farlig?

Ikke lett å vite hva dette kan være basert på en beskrivelse. Få musklene sjekket hos en Naprapat/Osteopat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...