Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

I Oslo går jeg utifra velsorterte butikker burde ha den. Hva heter den som har slik gryte som logo? Et eller annet på C, ligger en oppe på Majorstua borte ved Colosseum. Har sett den både på Kiwi, Rema og mange andre butikker.

Skrevet
I Oslo går jeg utifra velsorterte butikker burde ha den. Hva heter den som har slik gryte som logo? Et eller annet på C, ligger en oppe på Majorstua borte ved Colosseum. Har sett den både på Kiwi, Rema og mange andre butikker.

Da får jeg lete litt :D Takk!

Annonse

• 5 måneder senere...

Annonse

• 3 måneder senere...
Skrevet
Gammel tråd, men bruker denne i stedet for å lage en ny :)

Var innom både Centra og Meny på colluseum og de sa de ikke hadde det. Noen som vet hvor jeg får tak i det ellers? Eller må jeg ty til bestilling fra protein fabrikken.

Skrevet

Ufattelig at de bruker solsikkeolje i denne. Den tåler stekning dårlig pga høyt innhold av flerumettet fett. Så en annen sånn spary som brukte soyaolje, ca like ille. Hadde de brukt raps eller high oleic solsikkeolje kunne jeg skjønt det, men slik de gjør det nå er det idioti.

• 1 måned senere...
Skrevet

Begynner å tro jeg enten er blind når jeg er i butikken eller så har jeg bare utrolig uflaks?

Har vært på Meny på colosseum, Tveita og Oslo city, Ultra på Bryn, Centra på Colosseum og helsekost i akersgata og Oslo city uten hell?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...