Gå til innhold

Støtter venner og familie livsstilen deres?


Metal_Barbie

Anbefalte innlegg

Heldig der. Har noen venner som er lidenskapelig opptatt av trening og forstår..Andre trener ikke men har lært seg etter hvert åssn livsstil jeg foretrekker..De kjøper bl.a karbonadedeig hvis vi ska lage mat og kjøpte snack a jack til meg når vi sku på kino! haha! :p Familien forstår det også!:) De er vant til slikt fra før jeg var født så ikke unormalt. Mamma lager til maten slik at jeg kan ete på diett også..Har det egentlig jævlig bra når jeg ser hva jeg skriver :D

Fy fader!! VM i bra venner ass. Jeg får "sorry, synd for deg, du har valgt det sjæl" når de trøkker nedpå og jeg sitter der med zero'n.

edit: Mamma fikser da :) Hun har skrevet bok med Hexeberg (løp og kjøp :D ) så er alltid lavkarbo der i gården. Ikke det verste man kan spise. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sant. Pluss at for meg blir det litt prinsipp-sak. Jeg klarer å ta en bit av noe for så å legge det fra meg, men da har jeg "tapt" mot meg selv, på en måte. Pluss at det tross alt er jævligere å ikke spise noe når man først har smakt enn det er å ikke smake i det hele tatt :p

Ikke sant. Jeg har kommet dit hvor jeg bare sier "spis mindre, tren mer" til slutt. Jeg pleide å hate det svaret selv, men det var fordi jeg lette etter en magisk oppskrift. Den finnes ikke (enda, peppes pizza - party hos meg den dagen slank-i-en-fei-pilla kommer).

Om noen er 100% seriøse kan jeg selvfølgelig hjelpe, men jeg er ingen ekspert og kan jo kun gi dem de rådene som har hjulpet meg og fortelle hva jeg gjorde. Det er ikke sikkert det er veien de foretrekker og ta, og da må jeg jo nesten bare be dem google det eller noe..

edit: Sorry, litt OT

Ja, det blir den *jeg skal klare det, jeg skal klare det* og så tar man en bit og så føler man at man har skuffet seg selv, på en måte :p hehe.

Jeg gidder nesten ikke ta opp diskusjonen engang jeg.. Jeg tenker, vet du, hvis jeg begynner på det her så kommer du ikke til å like svaret mitt :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader!! VM i bra venner ass. Jeg får "sorry, synd for deg, du har valgt det sjæl" når de trøkker nedpå og jeg sitter der med zero'n.

Heh jaa er heldig :) Får den der av og til jeg også..Men svarer bare at " er mitt valg å leve slik og vil ikke at det ska gå utover dere, så spis og kos dere ;) ".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh jaa er heldig :) Får den der av og til jeg også..Men svarer bare at " er mitt valg å leve slik og vil ikke at det ska gå utover dere, så spis og kos dere ;) ".

Godt svar ;) Det skal jeg søren meg begynne å bruke. Jeg har noen ganger sagt at det er en grunn til at jeg ser ut som jeg gjør, og du ser ut som du gjør.. det er litt slemt føler jeg men .. haha :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt svar ;) Det skal jeg søren meg begynne å bruke. Jeg har noen ganger sagt at det er en grunn til at jeg ser ut som jeg gjør, og du ser ut som du gjør.. det er litt slemt føler jeg men .. haha :p

Haha, den var ikke supekoz nei! :p Pleier også og si noe sånt som "Jaja, herregud, mitt valg, kos deg du" vel vitende om at jeg er ett skritt nærmere det jeg jobber for mens de fortsatt er under illusjonen om at sjokoladen de spiser ikke utgjør store forskjellen fordi det bare er "en gang i blandt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt svar ;) Det skal jeg søren meg begynne å bruke. Jeg har noen ganger sagt at det er en grunn til at jeg ser ut som jeg gjør, og du ser ut som du gjør.. det er litt slemt føler jeg men .. haha :p

haha jaa..dummeste man gjør er å starte opp noe som kan ende i diskujon ellerno..Folk er som regel følsom på den biten=p..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, den var ikke supekoz nei! :p Pleier også og si noe sånt som "Jaja, herregud, mitt valg, kos deg du" vel vitende om at jeg er ett skritt nærmere det jeg jobber for mens de fortsatt er under illusjonen om at sjokoladen de spiser ikke utgjør store forskjellen fordi det bare er "en gang i blandt"

Hehe, jeg har bare sagt det en gang. Det tør jeg ikke en gang til :p Men det skal sies at hun jeg sa det til hadde kritisert meg over en lang tid, og klaget over at hun ikke gikk ned i vekt, og det skal sies at hun har mye å ta av... Og jeg hadde gjentatte ganger svart på alt hun spurte på om trening og kosthold, uten at hun ville gjøre noe med det.. så emme.. :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlettetBruker3

Får ikke låne gensere og kjoler av mamma fordi hun syns jeg har så store armer. Får låne hvis jeg slutter med "she-male-treningen" min!

Det sier kanskje det meste? Ellers er resten av familien greie! Og venner syns alltid det er spennende å se hva jeg har til lunsj haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke låne gensere og kjoler av mamma fordi hun syns jeg har så store armer. Får låne hvis jeg slutter med "she-male-treningen" min!

Det sier kanskje det meste? Ellers er resten av familien greie! Og venner syns alltid det er spennende å se hva jeg har til lunsj haha!

Haha, var hjemom på fredagen og vi kom i diskusjon om akkurat dette.. Jeg sa at hvis jeg hadde tenkt å stille i fitness, så var det kanskje sånn at den siste tiden før konkurranse må spise sånn og sånn for å bli sceneklar, og hvis jeg da ble bedt på middag og måtte ta med meg egen mat, var jeg både sær og jeg vet ikke hva...

Eneste grunnen til at man ikke skal spise det man får servert er visstnok bare at man ikke tåler det fikk jeg høre... Lite respekt ass. Blir skuffa. Og demotivert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...