Gå til innhold

Supermat! - noen interesserte?


Anbefalte innlegg

Jeg har noen pakker supermat til salgs:

Uåpnede:

2 pakker Navitas Naturals GojiBerries(454g)

1 pakke Navitas Naturals YaconPowder(227 g)

Åpnede:

1 pakke Navitas Naturals CacaoNibs(454 g)

1 pakke Navitas Naturals MacaPowder(454 g)

1 pakke Nutiva Organic Extra Virgin CoconutOil(445 g)

Er noen interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har noen pakker supermat til salgs:

Uåpnede:

2 pakker Navitas Naturals GojiBerries(454g)

1 pakke Navitas Naturals YaconPowder(227 g)

Åpnede:

1 pakke Navitas Naturals CacaoNibs(454 g)

1 pakke Navitas Naturals MacaPowder(454 g)

Er noen interessert?

Hva skal du ha for disse tingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye er du villig til å betale for de ulike varene?(husk at du må betale frakt og evt. toll når du bestiller fra iHerb...) ;)

I og med at frakten er på 6 dollar (30 kr) fra iherb, og jeg kan dele det i flere pakker hvis det går over vekt/tollgrense, kan jeg få varene ganske mye rimeligere inkl. frakt fra iherb enn hva du antyder her. I tillegg koster jo post i Norge endel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at frakten er på 6 dollar (30 kr) fra iherb, og jeg kan dele det i flere pakker hvis det går over vekt/tollgrense, kan jeg få varene ganske mye rimeligere inkl. frakt fra iherb enn hva du antyder her. I tillegg koster jo post i Norge endel :)

Det er sant det:)

Men via iHerb koster varene nesten det samme som det jeg skrev - hvertfall slik jeg har regnet ...

Du kan jo si hvor mye du er villig til å betale, så kan jeg se om jeg er villig til å selge de for det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at frakten er på 6 dollar (30 kr) fra iherb, og jeg kan dele det i flere pakker hvis det går over vekt/tollgrense, kan jeg få varene ganske mye rimeligere inkl. frakt fra iherb enn hva du antyder her. I tillegg koster jo post i Norge endel :)

Hvor mye kan du være villig til å betale? :)

Dersom du bor i Oslo-området, slipper du å betale frakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...