Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har noen pakker supermat til salgs:

Uåpnede:

2 pakker Navitas Naturals GojiBerries(454g)

1 pakke Navitas Naturals YaconPowder(227 g)

Åpnede:

1 pakke Navitas Naturals CacaoNibs(454 g)

1 pakke Navitas Naturals MacaPowder(454 g)

1 pakke Nutiva Organic Extra Virgin CoconutOil(445 g)

Er noen interessert?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/6566-supermat-noen-interesserte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har noen pakker supermat til salgs:

Uåpnede:

2 pakker Navitas Naturals GojiBerries(454g)

1 pakke Navitas Naturals YaconPowder(227 g)

Åpnede:

1 pakke Navitas Naturals CacaoNibs(454 g)

1 pakke Navitas Naturals MacaPowder(454 g)

Er noen interessert?

Hva skal du ha for disse tingene?

Gojibær og Noriflakes kanskje? Hvilken type er det? Dato, Hvor er de fra?

Får man det gratis? :p

Hvilken type det er skrev jeg vel egentlig... Kan sjekkes ut på http://www.navitasnaturals.com ;)

Mener du dato kjøpt eller dato de går ut?

Tenkte vel egentlig at det var mulig å få noe for de...

Annonse

Hvor mye er du villig til å betale for de ulike varene?(husk at du må betale frakt og evt. toll når du bestiller fra iHerb...) ;)

I og med at frakten er på 6 dollar (30 kr) fra iherb, og jeg kan dele det i flere pakker hvis det går over vekt/tollgrense, kan jeg få varene ganske mye rimeligere inkl. frakt fra iherb enn hva du antyder her. I tillegg koster jo post i Norge endel :)

I og med at frakten er på 6 dollar (30 kr) fra iherb, og jeg kan dele det i flere pakker hvis det går over vekt/tollgrense, kan jeg få varene ganske mye rimeligere inkl. frakt fra iherb enn hva du antyder her. I tillegg koster jo post i Norge endel :)

Det er sant det:)

Men via iHerb koster varene nesten det samme som det jeg skrev - hvertfall slik jeg har regnet ...

Du kan jo si hvor mye du er villig til å betale, så kan jeg se om jeg er villig til å selge de for det? :)

Hvor mye kan du være villig til å betale? :)

Dersom du bor i Oslo-området, slipper du å betale frakt ;)

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...