Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir forbanna, kaster strikketøyet i kurven og ringer mamma:p

Thihi, genialt! Skulle ønske jeg hadde noen å ringe til, men jeg er den eneste i familien som kan både strikke og hekle. Lærte meg å hekle av en bok, og deretter har jeg bare måttet prøve og feile. Samt at jeg har lært litt fra nettet da. Funker det også, bare man virkelig vil og er litt sta. Det med stahet er null problem for min del :whistling:

Annonse

:thumbsup: Bra dere valgte å ta med hekling også, det er i hvert fall det jeg driver mest med :)

Må prøve å få med fleste kategoriene innen håndarbeide så folk vil være på forumet. Om folk vil ha scrapping osv så setter vi opp det også, så prøver i å få moderatoerer til de forskjellige kategoriene:)

Ville du vært int. i å være moderator på hekle delen Lily?=)

Åååå, så gøy side! Jeg skal joine :D Alltid greit å ha steder hvor man har mulighet for å spørre om alt pisset.

Lily: Jeg er veldig stolt over meg selv. Jeg har lært å hekle kant rundt teppene :p *ler* Men får ikke til noe mer..men vil lære meg å hekle blomster og hjerter.

Må prøve å få med fleste kategoriene innen håndarbeide så folk vil være på forumet. Om folk vil ha scrapping osv så setter vi opp det også, så prøver i å få moderatoerer til de forskjellige kategoriene:)

Ville du vært int. i å være moderator på hekle delen Lily?=)

Oi, for et kompliment! Skal absolutt vurderes! Akkurat nå leser jeg meg opp til en eksamen, og har derfor litt å gjøre ift. den. Men kan vi ikke se litt hvordan det utvikler seg. Jeg ELSKER hekling, så det hadde vært kjempemoro! Men jeg må som sagt prioritere litt for øyeblikket, håper det er ok?

Håper virkelig dere får samlet sammen det kreative Norge. Det er så mye vi kan lære av hverandre - jeg lærer noe nytt hver dag og ELSKER det.

Åååå, så gøy side! Jeg skal joine :D Alltid greit å ha steder hvor man har mulighet for å spørre om alt pisset.

Lily: Jeg er veldig stolt over meg selv. Jeg har lært å hekle kant rundt teppene :p *ler* Men får ikke til noe mer..men vil lære meg å hekle blomster og hjerter.

Piss? :confused: Opheliia da! :p Appropo piss, søstra mi spurte om jeg kunne lage disse:

post-36-14440849622638_thumb.jpg

Den er riktignok strikket, men jeg vurdere om jeg kan hekle den. Fikk oppgaven for noen timer siden, så jeg har ikke tenkt SÅ mye på det. Men jeg har likevel dannet meg et lite bilde på hvordan jeg vil ha det ;)

Heklede plagg kan være litt mindre elastiske kontra strikk, men jeg hekler så mye fortere enn jeg strikker - noe som vil redusere tiden det tar å lage den betraktelig! thihi :)

Annonse

Oi, for et kompliment! Skal absolutt vurderes! Akkurat nå leser jeg meg opp til en eksamen, og har derfor litt å gjøre ift. den. Men kan vi ikke se litt hvordan det utvikler seg. Jeg ELSKER hekling, så det hadde vært kjempemoro! Men jeg må som sagt prioritere litt for øyeblikket, håper det er ok?

Håper virkelig dere får samlet sammen det kreative Norge. Det er så mye vi kan lære av hverandre - jeg lærer noe nytt hver dag og ELSKER det.

Ja jøssenammen, take your time!=) Studiene først vettu ( selv om jeg aldri fulgte den regel selv:confused:)

Piss? :confused: Opheliia da! :p Appropo piss, søstra mi spurte om jeg kunne lage disse:

[ATTACH=full]24861[/ATTACH]

Den er riktignok strikket, men jeg vurdere om jeg kan hekle den. Fikk oppgaven for noen timer siden, så jeg har ikke tenkt SÅ mye på det. Men jeg har likevel dannet meg et lite bilde på hvordan jeg vil ha det ;)

Heklede plagg kan være litt mindre elastiske kontra strikk, men jeg hekler så mye fortere enn jeg strikker - noe som vil redusere tiden det tar å lage den betraktelig! thihi :)

Hahaha! Skal jeg strikke en sånn til Maren??:rofl:

Haha...har du oppskrift på den? Den skal såå strikkes til brødrene mine i julegave xD Og Maren sin bursdag:rofl:

De kommer til å kverke meg

Alt jeg har er desverre det bildet. Men det er jo bare å ta en oppskrift på en voksenbukse til mann og redusere lengden på beina. En liten snabel må også til da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...