CaraMella Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Dette vil helt sikkert se helt idiotisk ut, men... jeg må bare ha ting riktig her.. ( Håper noen skjønner, hva jeg vil frem til:blush:) Jeg ser i flere av loggbøkene, at folk tar gjerne mange flere sett og reps, enn det som står i forkjellige "programmer". Nå vet ikke jeg om disse ikke følger noe spesielle programmer men.. Når det står 3-4 sett og 6-8 rep, har jeg pleid å holde meg til det. Burde jeg egentlig "pushe" meg selv mer og kjøre enda flere sett/ reps? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngunnE Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Legg heller på tyngre vekter så du ikke KLARER med enn så mange repetisjoner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Med 3-4 sett så menes som regel arbeidssett. Dvs sett av en såpass tyngde at det er tungt å løfte de. Mange skriver oppvarmingssettene i tillegg. Spesielt på baseløftene er det viktig å ha endel oppvarmingsløft før man begynner på de tunge vektene, og da kan det bli litt sett totalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wheysted Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Noen trener med mange sett, andre med lite, de aller fleste varierer mellom mange og få sett innimellom. Har du et program, så forholder du deg til det - men som nevnt over så må du på en del øvelser ha oppvarmingssett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opheliia Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Med 3-4 sett så menes som regel arbeidssett. Dvs sett av en såpass tyngde at det er tungt å løfte de. Mange skriver oppvarmingssettene i tillegg. Spesielt på baseløftene er det viktig å ha endel oppvarmingsløft før man begynner på de tunge vektene, og da kan det bli litt sett totalt. Hvor mange oppvarmingssett er lurt hvis man f.eks har arbeidssett som sier 4*8 eller noe i den duren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.