Gå til innhold

Er jeg helt på bærtur??


CaraMella

Anbefalte innlegg

Dette vil helt sikkert se helt idiotisk ut, men... jeg må bare ha ting riktig her..

( Håper noen skjønner, hva jeg vil frem til:blush:)

Jeg ser i flere av loggbøkene, at folk tar gjerne mange flere sett og reps, enn det som står i forkjellige "programmer". Nå vet ikke jeg om disse ikke følger noe spesielle programmer men..

Når det står 3-4 sett og 6-8 rep, har jeg pleid å holde meg til det. Burde jeg egentlig "pushe" meg selv mer og kjøre enda flere sett/ reps?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med 3-4 sett så menes som regel arbeidssett. Dvs sett av en såpass tyngde at det er tungt å løfte de.

Mange skriver oppvarmingssettene i tillegg. Spesielt på baseløftene er det viktig å ha endel oppvarmingsløft før man begynner på de tunge vektene, og da kan det bli litt sett totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 3-4 sett så menes som regel arbeidssett. Dvs sett av en såpass tyngde at det er tungt å løfte de.

Mange skriver oppvarmingssettene i tillegg. Spesielt på baseløftene er det viktig å ha endel oppvarmingsløft før man begynner på de tunge vektene, og da kan det bli litt sett totalt.

Hvor mange oppvarmingssett er lurt hvis man f.eks har arbeidssett som sier 4*8 eller noe i den duren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...