Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fødte for snart 5 mnd siden, og har ikke opplevd særlig gråting... Men jeg har vært heldig med en sovebaby med matlyst, og melk har jeg så det holder. Har valgt å samsove med min for minst mulig våkenetter, selv om hun begynner å ta litt plass nå :p

Men alle babyer er forskjellige og alle foreldre har sine rutiner på ting, det er bare å finne ut hva som passer best for dere :)

Lykke til! :)

Gratulerer!

Jeg har selv to med 16 mnd mellomrom. Det var ikke helt planlagt kan man si, men det var disse jeg (vi) skulle ha. Jente på 6 og gutt på snart 5. Man venner seg fort til lite og oppstykket søvn. Men den dagen de begynner å sove natta gjennom i egne senger er det plutselig supertungt å ha ei natt med oppvåkninger. :p

Annonse

Jeg har to:) En jente som blir 5 i juli og en gutt som blir 4 i oktober :) Så rett over ett år mellom de, og bare moro :)

Var hektisk til tider, men synes aldri det gjorde noe :)

Gratulerer forresten :)

Tusentakk :)

Og det samme til deg :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...