Gå til innhold

Frokost og lunsj diett forslag


sprettin

Anbefalte innlegg

Har tenkt og gå ned litt til sommeren og trenger noen tips til hva jeg kan spise til frokost og lunsj, spiser i dag noe sånt 30g havregryn, 10g kruskakli, 10g solsikkefrø, eller et grovt rundstykke med ost eller lett syltetøy, lunsj spiser jeg ofte salat med kalkunskinke og egg , men kjenner jeg er veeeldig lei salat så jeg trenger litt variasjon og noe som er bra å spise hvis man vil få frem mageruter og muskler generelt?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omelett, middagsrester, smoothie, fiskevarianter, tunfisk med grønnsaker og/eller med hytteost, osv. Kan også fint slå sammen frokost og lunsj hvis du trives med det.

Men det er ingenting spesielt ved frokost og/eller lunsj som får frem mageruter og muskler, se på kostholdet som en helhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja forstår det , men det er frokost og lunsjen min som blir litt ensidige, middag og kveldsmaten synes jeg er enklere. Også liker jeg desverre ikke fisk så da blir det mindre å velge i :eek: spiser mye egg og cottage chese, frukt og grønt til middage og kvelds. Har logget noe av maten jeg spiser om dagen, så kikk der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...