Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har tenkt og gå ned litt til sommeren og trenger noen tips til hva jeg kan spise til frokost og lunsj, spiser i dag noe sånt 30g havregryn, 10g kruskakli, 10g solsikkefrø, eller et grovt rundstykke med ost eller lett syltetøy, lunsj spiser jeg ofte salat med kalkunskinke og egg , men kjenner jeg er veeeldig lei salat så jeg trenger litt variasjon og noe som er bra å spise hvis man vil få frem mageruter og muskler generelt?:)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/6241-frokost-og-lunsj-diett-forslag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omelett, middagsrester, smoothie, fiskevarianter, tunfisk med grønnsaker og/eller med hytteost, osv. Kan også fint slå sammen frokost og lunsj hvis du trives med det.

Men det er ingenting spesielt ved frokost og/eller lunsj som får frem mageruter og muskler, se på kostholdet som en helhet.

ja forstår det , men det er frokost og lunsjen min som blir litt ensidige, middag og kveldsmaten synes jeg er enklere. Også liker jeg desverre ikke fisk så da blir det mindre å velge i :eek: spiser mye egg og cottage chese, frukt og grønt til middage og kvelds. Har logget noe av maten jeg spiser om dagen, så kikk der :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...