ooo Skrevet 19. mars 2012 Skrevet 19. mars 2012 Hei, håper det er flere enn meg som har merkelige saker på ipoden som funker for meg på trening, men som du håper ingen ved siden av deg vil avsløre.... fyr løs, jeg starter: ...og dette er ikke det værste... Siter
linek86 Skrevet 19. mars 2012 Skrevet 19. mars 2012 Når jeg trener så er green day og DMX noen av favorittene..ikke noe jeg hører på til vanlig ;P Siter
misstevia Skrevet 19. mars 2012 Skrevet 19. mars 2012 Denne løper jeg faktisk ganske godt og trutt med: Eller denne: Denne drømmer jeg meg bort når jeg løper på mølla: Siter
Helene Drage Skrevet 24. mars 2012 Skrevet 24. mars 2012 Jeg er musikkhore slik sett, hører på det meste så lenge det har rytme og får meg til å smile, slik som denne: Elendig sang, men gjør seg når man står på ellipsemaskinen;) Ellers har vi jo disse: Nesten så jeg får lyst til å løpe meg en tur nå! Anomali 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.