Gå til innhold

Hvordan kan jeg få vekk celulitter og valker på bakside av lår??


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er enig i alt som står over :) men for min del ser jeg en klar forbedring når samboeren min gir med dypvevs massasje på lårene...så hardt at tårene presser littt på...da blir jeg knall varm og rød. Det blir jo litt som lymfedrenasje. Du bllir kvitt litt avfallsstoffer og cellulitt "klumpene" blir litt mykere og "mindre". For min del pleier jeg å ta 12 min på hvert lår, ca 3-4 ganger i uken. Du kan søke på youtube på tips til massasje metoder. De forsvinner ikke helt, men ser at det blir mye bedre :) prøv det! Hilsen cellulitt hateren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i alt som står over :) men for min del ser jeg en klar forbedring når samboeren min gir med dypvevs massasje på lårene...så hardt at tårene presser littt på...da blir jeg knall varm og rød. Det blir jo litt som lymfedrenasje. Du bllir kvitt litt avfallsstoffer og cellulitt "klumpene" blir litt mykere og "mindre". For min del pleier jeg å ta 12 min på hvert lår, ca 3-4 ganger i uken. Du kan søke på youtube på tips til massasje metoder. De forsvinner ikke helt, men ser at det blir mye bedre :) prøv det! Hilsen cellulitt hateren!

Trodde dette var en myte. Dypvevs massasje vil øke blodsirkulasjonen, som igjen får området som er massert til å hovne opp. Dette får det til å se ut som det har blitt mindre cellulitter, men med en gang hevelsen går ned så vil de ble seende ut akkurat som før. Correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ei venninne som prøvde noe dypvevsmassasje greier, hun var KRAFTIG plaget med cellulitter og det hjalp veldig! Men dette var samtidig med hun hadde en heavy økning i trening/ spise rent periode så har hatt sin innvirkning det og, men hun gikk ikke ned så mye så massasjen må ha vært mye av grunnen (sugekopper opplegg) :) Men hudpleieren sa at hun så nok så stor forskjell siden hun var så kraftig plaget, jenter med mindre hadde nok ikke sett den fremgangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tren styrke på beina dine så skal du se at du får mindre cellulitter :)

Knebøy, utfall, bulgarsk utfall (kjempe bra for rompen), beinpress, ettbeinspress, spensthopp osv.

Jeg har omtrent ikke noe cellulitter igjen etter jeg begynte å trene styrke på beina :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...