Gå til innhold

Doggcrapp og deff


JohannesL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I 2006 deffet jeg meg ned til NM og trente DC gjennom hele deffen. Var aldri noe problem for meg og jeg økte i styrke frem til 2 uker ut fra konkurransen. Så for deg som (jeg antar) skal finne sommerformen så burde det nok gå helt fint.

øker i styrke på deff, teach me!;)

litt ulike erfaringer her da, men ingen ting er jo bedre hvis man får det til og fungere på deff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I 2006 deffet jeg meg ned til NM og trente DC gjennom hele deffen. Var aldri noe problem for meg og jeg økte i styrke frem til 2 uker ut fra konkurransen. Så for deg som (jeg antar) skal finne sommerformen så burde det nok gå helt fint.

Imponerende ! Så du vil annbefale DC generelt uansett om det gjelder deff eller bulk? Spiste du forresten de mengdene protein som er annbefalt? og de har jo også satt opp (i 2 splitten) biceps før lår og konstant bryst før rygg, hva er tankene dine rundt dette? Å prioritere små muskelgrupper før store strider mot alt jeg har lest tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste anbefalt mengde protein ja, hadde Skip som coach så ting var i orden der. Jeg mener at om først skal kjøre DC så bør man følge oppsettet. Om man vil gjøre endringer så er det helt greit, men da vil ikke jeg kalle det DC.

Grunnen til at man tar biceps før lår er at man ikke blir særlig sliten av å jukke noen reps på en slik liten muskelgruppe. Men etter det tunge settet på knebøy og widowmaker settet så er man ferdig. Du er ikke i stand til å gjøre noe annet. Samme tankegangen gjelder for rygg, når du er ferdig men den så er du rett og slett helt ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste anbefalt mengde protein ja, hadde Skip som coach så ting var i orden der. Jeg mener at om først skal kjøre DC så bør man følge oppsettet. Om man vil gjøre endringer så er det helt greit, men da vil ikke jeg kalle det DC.

Grunnen til at man tar biceps før lår er at man ikke blir særlig sliten av å jukke noen reps på en slik liten muskelgruppe. Men etter det tunge settet på knebøy og widowmaker settet så er man ferdig. Du er ikke i stand til å gjøre noe annet. Samme tankegangen gjelder for rygg, når du er ferdig men den så er du rett og slett helt ferdig.

Takk for svar ! Ja, har lest de fra et par artikler at man ikke skal kalle de DC dersom man endrer på noe. Føler bare det blir litt stress å få i seg 400gram protein daglig, og i tillegg så har jeg fått en jævli ammoniakklukt av slik mengde protein tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...