Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:D :D

Shogun har syyyykt nydelig sound!

Du vil nok like disse også :)

Jaaaaa:D

Det tok imidlertid TID å høre de:( Ikke nok med at jeg sleit med den gamle maskinen, men nå er nettet helt på bærtur (ja, jeg har sendt en mail til ice.net og sagt HALLO, det skal ikke være sånn!!!) så alt av sider tar fantastisk herlig lang tid å laste ned... Men når det er fikset og jeg kan høre på de på null komma svisj og ikke bare hakk hakk, DA blir det saker og lyd da:D

Imens banner jeg nettet opp og ned, synger en sang i hodet og smører meg med tålmodighet :D

Annonse

Har ikke sett igjennom tråden, så jeg bare poster noen av de låtene jeg hører på nå for tiden. Både nye og gamle låter! Så beklager om jeg re-poster! ;)

Som kanskje noen av dere vet, så var det en konkurranse om å lage anthemen til ASOT 550. Denne låten (mana) var altså en av finalistene. Burde vunnet, men Invasion av W&W (som også er en rå låt) gikk av med seieren i år.

__

Vet ikke om dere har hørt om Tonny Nesset / Newton, men det er en rå producer fra Bergen. Og denne remixen er rett og slett utrolig deilig å ha i ørene på trening. Den nyeste låten til Tonny (Hole in the sky) ble spilt som første låt i Aly & Fila sitt sett på ASOT 550 Den bosch i helgen. Fantastisk låt, men den er ikke gitt ut ennå. Her er en film fra settet: http://www.youtube.com/watch?v=ODV0HxXt6EY

__

Helt vanvittige vokaler av Sylvia Tosun i denne låten. Lukk øynene å drøm deg vekk! :)

__

ØRJAN NILSEN! For en mann!! Hver en låt den mannen produserer er fantastisk. Denne er helt sinnsyk å ha på øret når du trener. Får liksom et ekstra gir! :D

__

Ørjan igjen, med det som er hans beste låt. (Min mening) Dette var også en av Armin Van Buurens favorittlåter i 2011, og det sier litt.

__

Classic! Alphazone var store for mange år siden, men forsvant helt. Dette er en av låtene deres som satte mest spor i meg isåfall.

__

Zyzz! Trenger vel ikke si mer :p

_

Måtte ha med en låt til av Newton / Tonny Nesset. Vanvittig bra remix av John Wavers "Athene".

Men nå vil dama ha oppmerksomhet så har ikke tid til mer. God natt! :)

Litt mer fra meg :)

Denne remixen av dyssomnia er kanskje en av mine favoritter for tiden.

http://www.youtube.com/watch?v=dcDugYyFpA0

Denne sist er skikkelig oldschool, og en av mine alltime-favoritter :) Virker kanskje litt seig i starten, men gi den noen sekunder :)

ØRJAN NILSEN! For en mann!! Hver en låt den mannen produserer er fantastisk. Denne er helt sinnsyk å ha på øret når du trener. Får liksom et ekstra gir! :D

__

Ørjan igjen, med det som er hans beste låt. (Min mening) Dette var også en av Armin Van Buurens favorittlåter i 2011, og det sier litt.

Ørjan lager bra musikk!!:)

Litt mer fra meg :)

Jeg liker alt du poster, jeg, Hans Fredrik:D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...