Gå til innhold

Den Store NFL-Tråden

Lz'Pv Bruh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan vel begynne med å poste hjemmesiden til favorittlaget mitt: http://www.azcardinals.com/

Ble forelsket for 3 år siden og har fulgt med superbowl finalene 3 siste år samt en del i forkant av finalene.

Tviler det blir noe sluttspill på arizona cardinals i år....favorittspiller er ihvertfall larry fitzgerald..en annen favoritt, tim hightower (RB=running back)forlot dessverre laget til fordel for Washington Redskins..

Ble også tap i helga mot new york giants, 31-27 tap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo nesten umulig å få med seg pga at det sendes en gang i året på NRK, men siden jeg har så mye slekt fra området så heier jeg patriotisk på:

new-england-patriots-helmet-logo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge dere bruker mcnabb blir dette kampen det snur for cardinals... tipper fitzgerald dominerer kampen og cardinals running defense er strålende!

Cardinals rush defence er på 15.plass hittil i år(med 105 yds/game), så tviler på at det holder!! Fitzgerald og Kolb kan være en trussel, men satser på at Jared Allen, som leder NFL i sacks hittil i år setter en stopper for det;) og som du har nevnt selv, så mangler dere running game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nesten umulig å få med seg pga at det sendes en gang i året på NRK

=

https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/packages

Koster 25$ for å prøve 1 uke, da får du tilgang til alle kampene som er spilt hittil i år(og fra 2009-2010) samt live til helgen! ;)

Helt klart verdt pengene!!! koster 150$ for resten av sesongen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger ikke med så veldig mye, og har ikke noe lag jeg holder med, men så tilfeldigvis en kamp på en eller annen kanal her hjemme, og det var faktisk kjempegøy :D Vet ikke om det var NFL, men det var i hvert fall mannfolk med hjelmer og skulderputer som løp rundt og kasta ball :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@lz pave 10-34.....congrats...hadde ikke sjangs......"McNabb's final numbers against what had been a leaky Arizona secondary were 10 completions, 21 attempts, 169 yards and a bunch of boos"...blir som jeg sa ingen sluttspill denne sesongen... vikings kan jo komme seg nå...

Tror nok det er like mørkt for begge oss nå, vikings er også 1-4. VI har i tillegg Packers, Bears og Lions i samme division, så det er ganske hard konkurranse. Dere har Rams, seahawks og 49ers, så tror faktisk dere har større sjangse enn oss. Beanie Wells så jo ikke så ille ut igår heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@lz paze, Cardinals hadde pause i helga... ser vikings gikk på et tap mot chigago bears...ble ikke noe seiersrekka denne gangen da...10-39... regner med det var fortjent seier da til bjørnene...

Både cardinals og vikings sliter i bunnen av the conference ligaen.. Mens green bay troner øverst... ennå lenge igjen til sluttspill, men det skal mye til for å snu den dårlige starten...Må nok finne meg i å heie på et annet lag i superbowl finalen i februar denne sesongen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@lz paze, Cardinals hadde pause i helga... ser vikings gikk på et tap mot chigago bears...ble ikke noe seiersrekka denne gangen da...10-39... regner med det var fortjent seier da til bjørnene...

Både cardinals og vikings sliter i bunnen av the conference ligaen.. Mens green bay troner øverst... ennå lenge igjen til sluttspill, men det skal mye til for å snu den dårlige starten...Må nok finne meg i å heie på et annet lag i superbowl finalen i februar denne sesongen også...

jepp, spilte helt elendig, og benket mcnabb(QB1) i 4th quarter. sesongen er ferdig for vår del, med packers ubeseiret, og lions med bare 1 tap(er i NFC north med dem og bears). Nok en håpløs vikings-sesong pga et ubrukelig apparat av coacher/eiere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

SUNDAY NIGHT FOOTBALL!

Hvis du ikke vil betale for kampene med nfl game pass(https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/schedule) kan du streame GRATIS her:

http://www.myp2p.pe/index.php?sport=NFL

Minnesota Vikings møter Carolina Panthers til en spennende match-up(18.00 norsk tid) med rookie quarterbacks på hver side.

CarolinaPanthers1-128x128_medium.gif vs MinnesotaVikings1-128x128.gif

Carolina+Panthers+v+Minnesota+Vikings+qqUaNHMJTA4l.jpg

21.15 møter New England Patriots, Pittsburgh Steelers(game of the week)

PittsburghSteelers1-128x128.gif vs NewEnglandPatriots1-128x128.gif

lee_patriotssteelers10_spts__1228139961_1863.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...