BadWolf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10070039 kort oppsumert - Jeg orket faktisk ikke å se hele. Filmen er en utspekulert promotering av organisasjonen som står bak. Dette er nok et «hvite mann skal redde afrikanere»-konsept og spredningen av filmen vitner om et ekstremt lavt kunnskapsnivå blant folk. Det er trist at den får slik oppmerksomhet, sier Bøås til VG Nett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Slettet noen innlegg her som ikke hørte hjemme i denne tråden. Hold dere til temaet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kimae Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Slettet noen innlegg her som ikke hørte hjemme i denne tråden. Hold dere til temaet Det var da strengt tatt ganske relatert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Det var da strengt tatt ganske relatert... Nei, det var det strengt tatt ikke. Du sier at Uganda har funnet olje og hinter til at USA skal komme å ta den. Nå er KONY bevegelsen en bevegelse skap av folket uavhengig av nasjon. Og de som knytter seg til denne "invisible children" bevegelsen i sitt land blir bedt om å legge press på sine styresmakter for å gripe inn på noe vis. Det vil si at den Amerkikanske stat har ingenting med dette å gjøre, men at folket krever handling. Det vil da si at Norge og alle andre land også er ute etter å ta Kony pga Ugandas påståtte olje. Men nå har det seg slik at Kony ikke oppholder seg i Uganda lengre, så hvor USA, Olje og slike konspirasjonsteorier kommer inn i bildet ser jeg på som ren spekulasjon fra din side og ikke i tråd med trådstarters intensjon om å fremme budskapet. Vi kan diskutere hvorvidt vi er enig eller uenig i framgangsmåten men å dra inn den vanlige "Usa er blodtørstig og vil ha oljen" brannfakkelen har ingenting med Konys arrestasjon eller grusomheter å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Alle som har hatt tid til å se videoen på toppen bør sette av 6 minutter til å se denne også. EDUCATE YOURSELF før dere henger dere på ting bare fordi det trender på fb og twitter. Just saying Krembolle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Alle som har hatt tid til å se videoen på toppen bør sette av 6 minutter til å se denne også. EDUCATE YOURSELF før dere henger dere på ting bare fordi det trender på fb og twitter. Just saying Det er billigere å bry seg på facebook en å faktisk donere penger til en sak. Pluss at det er mer sosial kred å vise at man bryr seg en og faktisk gjøre det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krembolle Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Alle som har hatt tid til å se videoen på toppen bør sette av 6 minutter til å se denne også. EDUCATE YOURSELF før dere henger dere på ting bare fordi det trender på fb og twitter. Just saying Spre denne på facebook og twitter . A voice of reason, som jeg dessverre tviler på blir hørt. Det er billigere å bry seg på facebook en å faktisk donere penger til en sak. Pluss at det er mer sosial kred å vise at man bryr seg en og faktisk gjøre det Sad, but true. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BadWolf Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Slettet noen innlegg her som ikke hørte hjemme i denne tråden. Hold dere til temaet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Last ned filmen MachineGun Preacher med Gerrald Buttler. Han er en rebell, narkoman villmann som plutselig snur livet sitt og blir kristen (hallleeeluujaaa), han prøver å gjøre noe nytt med livet sitt, starter med å hjelpe en narkoman venn, og så finner han ut "næææææ booriing, stikker til afrikaaa". Let the action begin! Nevnes mye on kony og masse av grusomme handlingene. PS: advarer mot ekstremt grafiske scener i store deler av filmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Handla faktisk veeeeldig mye om kony anbefales Bra film Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BadWolf Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Var usikker på om jeg skulle "Låne denne fra internet," tror jeg skal gjøre det etter eksamen i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Var usikker på om jeg skulle "Låne denne fra internet," tror jeg skal gjøre det etter eksamen i morgen Lånte den jeg og (a), de ska få den tilbake BadWolf 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.