Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke selve puppen liksom, hehe, men du kan trene opp brystmuskelen under. Så ja, puppene KAN få et lite løft. MEN... skal godt gjøres for en jente å trene opp brystmuskelen slik at det løftet blir synlig. Og har man først gjort det vil det kanskje si at man har fått økt muskelmassen i kroppen generelt, og det kan jo igjen resultere i lavere fettprosent og høyere fettforbrenning - og whoops, mindre fett i puppa og mindre pupper.

Så du får prøve å trene masse benkpress, skrå benk og flyes samtidig som du opprettholder fettprosenten.

Jeg vet hva som skjer med små pupper, trening og fettprosent :D

Hadde en håndfull tidligere, 75 B.. etter jeg fikk skikkelige brystmuskler og lav fettprosent, ble puppene litt "hengslete" kan man si :p nå har jeg 80 A

Har man store pupper, så tror jeg de kan bli en del strammere, er du i tillegg ung, er det en fordel. Jeg er 42 år, og merker jo tyngdekraften bedre enn ei på 20.

Så jeg vil tro at jo større pupper man har i utgangspunktet, jo strammere kan de trenes til å bli. De vil bli litt mindre, men føles strammere, tror jeg..

Mens de små, blir enda mindre...

Samtidig lager jo brystmusklene en flott brystkasse med en slags kløft. Kan være sexy nok det også, hvis man liker muskler på damer..

Jeg har selv knøttsmå pupper, gikk fra B til A da jeg sluttet på p-pillen... :( Men som det nevnes over så får man iallefall en anelse av den etterlengtede kløften når man kjører mye benk og flyes. Jeg føler også at det hjelper å trene forran på skuldre og da spesielt benk med motsatt grep, fordi jeg føler at de små og skrå musklene i overgangen bryst-skuldre øker bredden på brystkassa. Sist men ikke minst så er ryggen viktig fordi en god og rak holdning presser de små lenger opp og frem :D

Uansett om du ikke har små så vil jeg råde deg til å trene skråbenk, benk med motsatt grep og rygg.

Annonse

Hadde en håndfull tidligere, 75 B.. etter jeg fikk skikkelige brystmuskler og lav fettprosent, ble puppene litt "hengslete" kan man si :p nå har jeg 80 A

Har man store pupper, så tror jeg de kan bli en del strammere, er du i tillegg ung, er det en fordel. Jeg er 42 år, og merker jo tyngdekraften bedre enn ei på 20.

Så jeg vil tro at jo større pupper man har i utgangspunktet, jo strammere kan de trenes til å bli. De vil bli litt mindre, men føles strammere, tror jeg..

Samtidig lager jo brystmusklene en flott brystkasse med en slags kløft. Kan være sexy nok det også, hvis man liker muskler på damer..

Da bør du ta deg en tur til undertøysbutikk og få målt brystene dine, for 75B og 80A er akkurat det samme. Forskjellen er at man under 80A er større i omkretsen enn 75B. Hvis du har gått ned i fettprosent, vil jeg regne med at omrkretsen er blitt mindre, ikke omvendt. Du bør altså bruke 70C og ikke 80B. :)

Større i omrektsen UNDER puppen altså. Rett og slett tykkere.;) Puppen derimot er dem samme enten du har 75B eller 80A.

Du tar feil :)

Bokstavene er str på puppa, A er mindre enn B. Så jeg har altså gått ned i puppestr...

Tallene er omkrets, jeg har bygget v-rygg, og gått fra 75 til 80 ...

Må si meg enig med bluenun. Alle jenter burde lære seg at A B C osv ikke er det samme uansett hva omkretsen under bysten er.

Eksempel: 65F- 70E - 75D - 80C - 85B - 90A.... Altså ser man at 90A og 65F er like store pupper bare at kroppen de er på har forskjellig størrelse.

Med større brystmuskler kan man vel føle at man får en liten push-upeffekt kanskje? At man får litt mer fylde øverst på puppene.

Du tar feil :)

Bokstavene er str på puppa, A er mindre enn B. Så jeg har altså gått ned i puppestr...

Tallene er omkrets, jeg har bygget v-rygg, og gått fra 75 til 80 ...

Nope. Jeg trodde leeeenge at jeg var en 75B, helt til jeg gikk til 3 forskjellige undertøysbutikker og fikk målt meg. Viste seg at jeg var 65D. Vet du hvorfor? Fordi 65D er det samme som 70C som igjen er det samme som 75B! Bare at jeg er tynnere i omkretsen under puppa enn jeg trodde jeg var. Det er en vanlig feil at jenter tror at A, B, C osv har noe å si på størrelsen. BH-str er nok mere kompliserte enn som så og avhenger også av din tykkelse. Så kom deg til Triumph eller Change før du ødelegger ryggen din! En bh skal nemlig sitte stramt!

• 3 måneder senere...

Hadde en håndfull tidligere, 75 B.. etter jeg fikk skikkelige brystmuskler og lav fettprosent, ble puppene litt "hengslete" kan man si :p nå har jeg 80

De små kan bli større!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...