Jennys Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Nå har jeg endelig fått meg et skikkelig treningsprogram og en kostholdsplan! Jeg er kjempefornøyd med å kunne vite hva jeg skal trene til en hver tid Jeg har fått en program som går over 10 uker, målet er å gå ned 10kg på den perioden! Håper virkelig jeg klarer det! Hva synes dere? Bruker dere treningsprogram eller ikke? Og hvordan er deres satt opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maethor Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 10kg på 10 uker er jo mulig det, men jeg syntes det er viktig å ha i bakhodet at man kan gå ned i fett% og cm uten at vekta går ned På 4 uker gikk jeg ned 4 cm rundt livet, men kun 1 kg ned f.eks. Jeg liker å ha et treningsprogram, og gjerne et kostholdsprogram, jeg kan følge. Føler at progresjonen blir bedre og det er lettere å justere hvis ting ikke går min vei. Nå tester jeg PHAT etter å ha trent et fullkroppsprogram i en god stund. Kommer nok selv til å få noen (vurderer Børge Fagerli) til å sette opp et kosthold- og treningsprogram etterhvert. Jennys 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ainatb Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Hvordan går det med ny-programmet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Det er ikke treningen din som kommer til å få deg til å gå ned i vekt. For å si det sånn * Spis dritt og tren som en helt = dårlige resultater * Spis riktig og tren dritt = bra resultater * Spis riktig og tren riktig = the sky's the limit AdelH og Jennys 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennys Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Hvordan går det med ny-programmet? Det går kjempebra Begynner å like styrketrening nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ainatb Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 That's my girl!!:thumbsup: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennys Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.