Gå til innhold

Treningsprogram eller ikke?

Jennys

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig fått meg et skikkelig treningsprogram og en kostholdsplan! Jeg er kjempefornøyd med å kunne vite hva jeg skal trene til en hver tid :) Jeg har fått en program som går over 10 uker, målet er å gå ned 10kg på den perioden! Håper virkelig jeg klarer det! :D

Hva synes dere? Bruker dere treningsprogram eller ikke? Og hvordan er deres satt opp? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10kg på 10 uker er jo mulig det, men jeg syntes det er viktig å ha i bakhodet at man kan gå ned i fett% og cm uten at vekta går ned :) På 4 uker gikk jeg ned 4 cm rundt livet, men kun 1 kg ned f.eks.

Jeg liker å ha et treningsprogram, og gjerne et kostholdsprogram, jeg kan følge. Føler at progresjonen blir bedre og det er lettere å justere hvis ting ikke går min vei. Nå tester jeg PHAT etter å ha trent et fullkroppsprogram i en god stund. Kommer nok selv til å få noen (vurderer Børge Fagerli) til å sette opp et kosthold- og treningsprogram etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det er ikke treningen din som kommer til å få deg til å gå ned i vekt. For å si det sånn

* Spis dritt og tren som en helt = dårlige resultater

* Spis riktig og tren dritt = bra resultater

* Spis riktig og tren riktig = the sky's the limit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...