Gå til innhold

Zma


Katarina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 3 uker senere...

Jeg bruker ZMA. Det har ikke noe så hvilket kjønn som bruker ZMA.

Har brukt magnesium i en periode, men følte ikke det hjalp i den grad som ZMA. Det er veldig forskjellig fra person til person hva en trenger. Jeg har brukt Vitality Line sin - Kinsarvik Naturkost sitt eget merke (tror jeg...). Den er heller ikke dyr, 180 kapsler til 198 kroner.

Ser at folk drømmer mer av b6.... b6 gjør det bare godt for søvnhormonene, slik at du sover dypere. Mange som ikke klarer å sove om natten mangler faktisk søvnhormoner, og da er b6 ganske genialt. Magnesium gjør det slik at musklene slapper av. og Sink er viktig for økning av naturlig testostoron.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best passende tråden jeg fant, syns å huske at man ikke skulle ta ZMA sammen med melkeproduker, men finner ikke de igjen noen steder, stemmer dette eller er de feil? drikker alltid melk til kvelds.. så litt kjipt

Dette har jeg også hørt. Grunnen til at du ikke kan drikke melk med ZMA er fordi at melken blokkererfordelene med ZMA. Du kan godt drikke melk til kvelds, og deretter ventet en halvtime med å ta ZMAen - da har melken more than likely komt seg igjennom kroppen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg også hørt. Grunnen til at du ikke kan drikke melk med ZMA er fordi at melken blokkererfordelene med ZMA. Du kan godt drikke melk til kvelds, og deretter ventet en halvtime med å ta ZMAen - da har melken more than likely komt seg igjennom kroppen. :)

Da var det slik jeg trodde. Du får forresten 750 kapsler for 500 på x-life.no, det er omtrent 1 års forbruk av ZMA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker ZMA. Det har ikke noe så hvilket kjønn som bruker ZMA.

Har brukt magnesium i en periode, men følte ikke det hjalp i den grad som ZMA. Det er veldig forskjellig fra person til person hva en trenger. Jeg har brukt Vitality Line sin - Kinsarvik Naturkost sitt eget merke (tror jeg...). Den er heller ikke dyr, 180 kapsler til 198 kroner.

Ser at folk drømmer mer av b6.... b6 gjør det bare godt for søvnhormonene, slik at du sover dypere. Mange som ikke klarer å sove om natten mangler faktisk søvnhormoner, og da er b6 ganske genialt. Magnesium gjør det slik at musklene slapper av. og Sink er viktig for økning av naturlig testostoron.

Men man "skal" vel ta 3 av de daglig? Da varer jo boksen bare 60 dager.

Hvor mye magnesium, sink og b6 er det i de?

Den produktomtalen av det på siden til Kinsarvik naturkost blir for sensasjonspreget.

Kalsium blokkerer opptak av sink og magnesium, derfor skal man ikke drikke melk (eller noe som er kalsiumholdig) sammen med pillene. Det er bare å vente litt og ta de litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man "skal" vel ta 3 av de daglig? Da varer jo boksen bare 60 dager.

Hvor mye magnesium, sink og b6 er det i de?

Den produktomtalen av det på siden til Kinsarvik naturkost blir for sensasjonspreget.

Kalsium blokkerer opptak av sink og magnesium, derfor skal man ikke drikke melk (eller noe som er kalsiumholdig) sammen med pillene. Det er bare å vente litt og ta de litt senere.

Kan tenke meg det er forskjellig hva folk bruker ca. 1-3.

3 kapsler inneholder:

b6: 3,9 mg

sink: 24,3 mg

Mag: 450 mg

Når jeg sammenligner den med andre så er den vel midt på treet med tanke på mengde. For min del så er ikke sink jeg trenger mest av, så da er dette merke greit for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...