Gå til innhold

Godkjent 2-splitt program (overkropp/underkropp)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Viser jo bare hvor FEIL et oppsett kan settes opp, og hvor FEIL de som utaler seg som profesjonelle kan ha. Dette er et oppsett fra en Personlig Trener liksom..

Dette er ikke et oppsett engang, bare en liste med øvelser. Det står jo ingen ting om serier/repetisjoner, hvile, supersett eller noe..

Klage på PT, kanskje et lurt valg her da..?

Hvis du kan forklare hva som skjedde i forkant av du fikk utlevert dette, fra du først møtte PT'en, hva du har fortalt han/henne, så kan jeg hjelpe deg med å sette opp noen klager

Og dette er viktig: Betalte du for dette, eller var den en sånn gratistime?

D var sån gratis time når jeg startet på treningssenteret. Jeg sa ikke så mye annet enn at jeg ønsket et 2-splits program jeg kunne trene 4 ganger i uken. Og han anbefalte et overkropp/underkropp program, og jeg fikk dette med meg hjem. Han sa at reps kunne ligge på 8-10, og at sett kunne være alt i fra 2-4..

Sånn til sammenligning. Da jeg betalte for å få et oppsett fra myrevolution fikk jeg også en overkropp/underkropp-splitt. Beindagene hadde 3 øvelser og overkroppdagene 4 øvelser (sett bort fra mage og skadeforebyggende øvelser)

Har du hatt noe fremgang etter du begynte på det programmet? Hvilken tjeneste var det du valgte? (hvor mange uker? med eller uten kosthold?) Tenkt på om jeg selv skulle bestille derfra, men er student -så blir litt dyrt :(

Hmm, okey, da får det være opp til deg om du vil klage, men her er hva problemet er som jeg ser det:

Hvorfor ALLTID 8-10 reps? Hva er så magisk ved det? Og hvordan hjelper dette deg med målet ditt? Hvorfor 8 reps og ikke 3? Ikke 15? Hvorfor like mange reps på Knebøy som Preacher Curl? Hvis ikke PTen kan svare på dette, har han/enne bare dratt et program ut av ræva

Annonse

Har du hatt noe fremgang etter du begynte på det programmet? Hvilken tjeneste var det du valgte? (hvor mange uker? med eller uten kosthold?) Tenkt på om jeg selv skulle bestille derfra, men er student -så blir litt dyrt :(

Jeg er også student, og jobber ikke utenom sommerferien. Jeg har ansatt Tony Gentilcore, og klarer fint å betale han hver 3.måned. Det handler om prioriteringer. Hvor mange turer på puben/byen får du for 1500 kr? Ikke mange. Jeg bruker heller de pengene på treningsprogrammering og oppfølging

Jeg hadde 4 uker med Marianne Aas Krog. Vil tro man får så og si det samme som med Børge, bare en del billigere :) Betalte 1500kr,for både mat, diett og oppfølging og synes det er verdt det! Myrevolution er veldig ulikt alle andre oppsett, med stort sett bare dropset og myo-reps. Man får også egne dager med GPP.Det var mange sider lesning og mye og lære i oppsettene! Det er jo begrenset hvor mye fremgang man har på 4uker (jeg hadde ikke som mål og gå ned i vekt), men det er bunnsolide greier og funket veldig bra! Skal kjøre treningsprogrammet for andre gang nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...