Gå til innhold

Hva er realistiske mål?


jenny.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nettopp begynt å trene på studio og lurte på hva som er realistiske mål jeg kan sette meg.

Jeg er 170 høy. Veier 48 kg og er naturlig slank.

Målet mitt er å bygge litt muskler og stramme opp kroppen generelt. Spiser sunt til vanlig.

Om noen føler for å bruke meg som forskningsprosjekt så må de gjerne sende meg treningsprogram og kostholds tips. Har mulighet til å trene 6 ganger i uken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lars sa hørtes ganske bra ut, med tanke på du er en ektomorf(tipper jeg hvertfall) så må du passe på å ikke trene for mye i begynnelsen. Så derfor passer de 3 fullkroppsøktene ypperlig for deg :) Når det gjelder kondisjon så må du huske at du må kompensere for det. Altså kjører du kondisjon på de dagene du ikke trener styrke, må du spise mer for å sørge for at du kan gå opp i vekt :)

Lurte forresten på hva det vil si at du spiser sunt? Som i hva spiser du, og hvor mye (kcal)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: frukt med kesam og nøtter, av og til havregrøt. (aldri vært noe frokost menneske).

Lunch: 3-4 knekkebrød og frukt.

Middag: alltid kjøtt eller fisk med masse grønnsaker.

Ellers så spiser jeg mye nøtter og rå grønnsaker hvis jeg blir sulten.

Hvor mye kalorier osv det er i det, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...