Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er noe usikker på dette med kostholdet og hvor mye jeg bør ha i meg for å nå mine mål. Nå for tiden jobber jeg for mer muskelmasse og det å bli sterkere. Jeg er 1.67 cm høy og veier 52,5 kilo, fettprosent 12.6. Jeg prøver å ligge på kalorioverskudd for å bygge. Her er et eksempel på det jeg har fått i meg i dag:

Frokost: 4 hjemmelagde knekkebrød med cottage cheese og 1 banan

Etter trening: proteinshake + kreatin

Lunsj: stor skål med selvlagd kornblanding (4korn, nøtter, rosiner, solsikkekjerner, linfrø) og biola

Mellommåltid: et halvt glass grønne oliven, 1 eple, 1 banan, 2 never mandler

Middag: 2 poteter, 1 laksefilet, rømmesaus og agurk

Kveldsmat: samme som til lunsj + 1 eple og 1 skyr

Er det noen som har en formening om hvordan dette ser ut? Ernæringsmessig, mengdemessig osv?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/487-innspill-p%C3%A5-kostholdet-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge har du spist sånn? Spiser du omtrent slik hver dag? Jeg ser ikke noe "feil" i den forstand - bra kombo av protein, fett og karbohydrater dette

Den letteste måten å finne ut det funker er å prøve - går du opp i vekt samt styrke så er du på riktig vei, hvis ikke så må du justere litt :)

Spiser noe lignende hver dag ja..har gjort det lenge! Men skeier ut med mer usunne ting i helgene da...har gått litt opp i vekt og ned i fettprosent... glemte å skrive på desserten forresten, litt kesam og cottage cheese med eplebiter, nøtter, kanel og sukrin. Og 2 sjokoladebiter til kaffen hadde jeg fortrengt...

Ser ingen grunn

Spiser noe lignende hver dag ja..har gjort det lenge! Men skeier ut med mer usunne ting i helgene da...har gått litt opp i vekt og ned i fettprosent... glemte å skrive på desserten forresten, litt kesam og cottage cheese med eplebiter, nøtter, kanel og sukrin. Og 2 sjokoladebiter til kaffen hadde jeg fortrengt...

Ser ingen grunn til å endre på noe da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...