Gå til innhold

Ønsker tilbakemelding fra matplan fra min Elixia PT :)

Anbefalte innlegg

Å kalle en person man aldri har møtt er vel kanskje litt drøyt, men ja, det er ufattelig mange som påstår at de har peiling på mat uten å egentlig ha det. DET er irriterende!

Elixia internutdanner sine egne, og dersom det ikke er et menneske som lever livsstilen fra før av, og interesserer seg for helheten.. så syns jeg ikke det er å ta i.. (Jeg så nå at vedkommende var utøver i fitness.. enda mer rart at vedkommende velger å sette opp en sånn type diett)

Jeg har også selv trent på en Elixia avd der det fløy en eldre mann med vom rundt og hadde "spør meg om trening!" på ryggen.. Ellers takk! Da kjører jeg helelr aleine :p Det er ikke til å stikke under en stol at nivået er for dårlig på mange ansatte rundt omkring :) Og du må ta uttrykket "jævler" med ei klype salt her, om du hadde sett trynet mitt, så kom det med et skjevt flir :)

Fortsetter under...

Elixia internutdanner sine egne, og dersom det ikke er et menneske som lever livsstilen fra før av, og interesserer seg for helheten.. så syns jeg ikke det er å ta i.. (Jeg så nå at vedkommende var utøver i fitness.. enda mer rart at vedkommende velger å sette opp en sånn type diett)

Jeg har også selv trent på en Elixia avd der det fløy en eldre mann med vom rundt og hadde "spør meg om trening!" på ryggen.. Ellers takk! Da kjører jeg helelr aleine :p Det er ikke til å stikke under en stol at nivået er for dårlig på mange ansatte rundt omkring :) Og du må ta uttrykket "jævler" med ei klype salt her, om du hadde sett trynet mitt, så kom det med et skjevt flir :)

Det manglet en smiley (;)), men jeg måtte kommentere det fordi jeg misliker å slenge "dritt" om andre. Men jeg tolket innlegget ditt som om at det ikke satt så dypt. Hehe, jeg bruker uttrykket jævel selv, så ikke misforstå. Men da har jeg gjerne en litt bedre grunn til å kalle vedkommende det...

Er det et treningssenter jeg misliker, så er det Elixia. Jeg har aldri trent der eller vært der i det hele tatt. Men jeg har hatt et noe spesielt møte med to unge selgere, og det gav avsmak...

Det manglet en smiley (;)), men jeg måtte kommentere det fordi jeg misliker å slenge "dritt" om andre. Men jeg tolket innlegget ditt som om at det ikke satt så dypt. Hehe, jeg bruker uttrykket jævel selv, så ikke misforstå. Men da har jeg gjerne en litt bedre grunn til å kalle vedkommende det...

Er det et treningssenter jeg misliker, så er det Elixia. Jeg har aldri trent der eller vært der i det hele tatt. Men jeg har hatt et noe spesielt møte med to unge selgere, og det gav avsmak...

Blææææh selgere som ikke kjenner grensene hos andre og seg selv :thumbsdown: Nei Elixia har et fresht konsept, men ikke min greie heller :)

Tenker litt siden du skriver at du vil konkurrere i fittness, så burde kanskje målene og kostholdet ditt endres?

Jeg var i møte med Team Lederen for CityGym i går, og fikk helt bakoversveis om hvor mye han mente jeg måtte legge på meg i muskler + at jeg ikke kunne ha fokus på å gå ned i vekt om jeg samtidig ville bygge muskler.

Nå vet jo ikke jeg hvor mye du veier da, altså hvor mye av deg som er muskler. Men regner med du må gjøre som meg å bygge for så å få bort fettet..? :p ikke akuratt så lett for oss jenter å snu helt rundt på sånt, men jeg har i sag skrudd opp kcal mine fra 1600kcal til 2200kcal

Er 166cm og 62kg

Har ikke ikke bestemt meg ang å stille, usikker på om jeg har nok viljestyrke til å nå så langt;) Ble anbefalt av PT og en fitness dommer som trener samme sted å stille til høsten så det gav litt motivasjon:) Men vil uansett jobbe for en enda mer fit kropp :) Vekta er forsåvidt ikke så nøye, var jo å gå ned litt i omkrets på låra men det kommer seg jo med mere styrketrening . Men syns det er litt vanskelig å se bort ifra fokuset å gå ned i vekt etter å alltid å ha gjort det og fokusere på muskelbygging:unsure:

Men OI! det er stor forskjell i kaloriinntak:thumbsup: Mye en har å lære her..

Tenker litt siden du skriver at du vil konkurrere i fittness, så burde kanskje målene og kostholdet ditt endres?

Jeg var i møte med Team Lederen for CityGym i går, og fikk helt bakoversveis om hvor mye han mente jeg måtte legge på meg i muskler + at jeg ikke kunne ha fokus på å gå ned i vekt om jeg samtidig ville bygge muskler.

Nå vet jo ikke jeg hvor mye du veier da, altså hvor mye av deg som er muskler. Men regner med du må gjøre som meg å bygge for så å få bort fettet..? :p ikke akuratt så lett for oss jenter å snu helt rundt på sånt, men jeg har i sag skrudd opp kcal mine fra 1600kcal til 2200kcal

Er 166cm og 62kg

Har ikke ikke bestemt meg ang å stille, usikker på om jeg har nok viljestyrke til å nå så langt;) Ble anbefalt av PT og en fitness dommer som trener samme sted å stille til høsten så det gav litt motivasjon:) Men vil uansett jobbe for en enda mer fit kropp :) Vekta er forsåvidt ikke så nøye, var jo å gå ned litt i omkrets på låra men det kommer seg jo med mere styrketrening . Men syns det er litt vanskelig å se bort ifra fokuset å gå ned i vekt etter å alltid å ha gjort det og fokusere på muskelbygging:unsure:

Men OI! det er stor forskjell i kaloriinntak:thumbsup: Mye en har å lære her..

Tror fallgruven de ofte detter i at de får veldig mange kunder som bare skal gå ned i vekt og ha greie styrkeprogram og da har de mye ferdig oppsett. For oppsettet jeg fikk er veldig enkelt å følge og greie for de som spiser vanlig norsk kost. Men for meg som har lest mye her:D og fitnessbloggeres dietter o.l hadde litt forhåpninger til et litt annet oppsett. Men bare for å ha sagt det, styrketrening kan han, fikk et bra oppsett omtrent fri for apparater :)

Ble litt feil kopiert dette :p

• 3 uker senere...

Annonse

Meget spesielt synes nå jeg! Virker jo mere elr. mindre som han bare har skrevet ut en mal på kosthold si for kvinner mellom: 55-65kg Værse god, spis brød!! Ikke noe galt med brød! Men kjipt å spise så mye brød da! Elixia er jo grise dyre, å men tanke på hva du har fått.. så virker jo ikke din plan så nøye planlagt!?!

En annen ting jeg lurer på her, er 1500 kcal nok når man ikke skal ned i vekt men bare ned i fett% og opprettholde muskler?

lavere fett% på like mye muskelmasse = ned i vekt.

det er nesten umulig å svare på. det må nesten den individuelle prøve og teste seg frem på

de fleste dietter må gjerne gjøres noe med iogmed at man ikke helt vet hvordan kroppen reagerer om man ikke har vært mye på diette før. Man setter opp et utgangspunkt for noen uker så ser man. enten øker man, kutter man eller kjører etter planen.

Det er ikke veldig innviklet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...