Gå til innhold

PF oppskrifter


Effy

Anbefalte innlegg

Følger PF og trenger hjelp til noen gode måltider, for går mye i det samme hos meg om dagen. Jeg for min del lurer på oppskrifter med ca 600 kcal i, og helst noe i nærheten av fordelingen p/k/f 40/40/20..

Glutenfritt er også fint;) Håper på noen gode forslag, for er litt lite oppfinnsom og orker ikke sitte flere timer på diett.no og regne meg frem! HEEELP!:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiser 3 måltider med 600kcal hver, og til nå har jeg måttet droppe grønnsaker, for de tar jo plass i magen men har jo ingen kcal:p Begynner å komme seg nå da, men sliter litt fortsatt! Skal opp i kcal etterhvert, men ikke helt enda! Men uansett, så er det jo bare å legge ut noen oppskrifter, så kan jeg jo krympe de;) Er så lite oppfinnsom i matveien, men tenkte å ta en tur til sverige og se om det var noe glutenfrie hamburgerbrød/rundstykker eller noe snart, så jeg kan spise burger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser 3 måltider med 600kcal hver, og til nå har jeg måttet droppe grønnsaker, for de tar jo plass i magen men har jo ingen kcal:p Begynner å komme seg nå da, men sliter litt fortsatt! Skal opp i kcal etterhvert, men ikke helt enda! Men uansett, så er det jo bare å legge ut noen oppskrifter, så kan jeg jo krympe de;) Er så lite oppfinnsom i matveien, men tenkte å ta en tur til sverige og se om det var noe glutenfrie hamburgerbrød/rundstykker eller noe snart, så jeg kan spise burger!

Det eneste jeg gjør er å ta kjøtt med nok protein. Så regner jeg protei og fett derfra. Legger til ønsket mengde karbo fra f.eks. potet eller annet, og så fyller jeg på med eventuelt fett jeg mangler.

Når alt kommer til alt velger jeg bare kjøtt etter protein, og så spiser jeg det jeg orker ved siden av. Regner som regel ikke fett, karbo eller kalorier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du sliter med å spise store nok måltider til å få plass til grønnsaker så er kanskje ikke periodisk faste helt i blinken for deg. Mange av de gunstige effektene av periodisk faste kan også oppnås ved å spise litt mindre karbohydrater tidlig på dagen og mer på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men sånn ellers synes jeg det er midt i blinken! Som tidligere bulimiker vet jeg at det plass til noen liter nedi der, bare man tøyer litt;) Tenkte å øke måltidene med 100 kcal til uka også 100 til etter det! Søtsuget er jo totalt borte, har ikke lyst på sjokolade eller noe! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...