Gå til innhold

Nattlig vannlating


sacrificetowin

Anbefalte innlegg

Slet med nattlig vannlating i hele fjor, og sliter fortsatt med det. Det startet vel da jeg hadde gått ned omlag 15kg eller så.

Det ble borte en stund, men kom tilbake igjen. Ble borte i noen uker igjen, og nå er det tilbake igjen for fullt. Det jeg gjorde før det forsvant, var å slutte å drikke te (hvit). Så kom det tilbake igjen, og en stund etter dette begynte jeg å drikke te igjen. Her forsvant det på nytt. Men nå er det tilbake igjen, og jeg blir ikke kvitt det. (jeg tror forresten ikke det var noe magisk med å endre tevanene mine, men det er det eneste jeg har gjort annerledes de gangene det har forsvunnet, så følte for å nevne det)

Jeg har prøvd nesten fullstendig tørre oppkarbinger, slutte å drikke etter kl 6, ikke drikke noe i det hele tatt. Har jeg vært på (hard)fylla f.eks en lørdag, må jeg som regel ikke opp og tisse natt til søndag. Tror dette er fordi jeg får "tisset fra meg" på forhånd når jeg drikker masse alkohol. Men det er litt teit løsning sånn i lengden.

Jeg har vært hos legen med det, men de visste ikke hva det kunne være. De hadde noe medisiner, men det var liksom beregnet på gamle folk. Så jeg fikk tilbud om vallergan for å "sovne skikkelig inn, og hoppe ut av mønsteret der jeg tisser hver natt". Siden jeg får veldig bakrus-ish følelse av det, spurte jeg heller om melatonin og fikk det. Hjelper ikke i det hele tatt på tissingen, men fint å ha for søvn..

Noen som har opplevd noe lignende, og fått rettet opp i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Jeg har samme problem og jeg har hatt det i 3 år nå. Jeg drikker kanskje litt mer en den gjennomsnittlige nordmann, Men det er aldri en natt der jeg går på toalettet mindre enn 3 ganger. Det er gjennomsnittlig at jeg er oppe 3-4 ganger hver natt for og urinere.

Jeg har også som deg tatt det opp med legen min og jeg fant ikke noen løsning.

Jeg burde sikkert prøve som deg og slutte og drikke etter et visst tidspunkt, Siden jeg kunne muligens prøvd og sluttet og drikke etter kl. X for så og se om det er noen endring i urinerings mønster.

Jeg ønsker deg lykke til og gjerne si ifra hvis du finner noen løsning på dette problemet, Det må jo være forstyrrende og ikke ha sovet en hel natt på 3 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...