Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du sikker på at ned 10-12kg er løsningen? En "ren vektnedgang" vil gjøre deg til en mindre versjon av deg selv, mens styrketrening og et fornuftig kosthold med nok mat vil bygge muskulatur og få ned fett% slik at en vil få en mer "fit" look. Vekt spiller ikke så stor rolle her da det er endring av din kroppsammensetning.

Hva er din høyde, alder og vekt?

1200kcal er uansett for lite dersom du har regnet frem at din hvilemetabolisme er 1350kcal - det er det energinivået kroppen din trenger for å gi tilstrekkelig energi til livsnødvendige prosesser(samt vedlikehold din kroppsvekt) dersom du hadde ligget i sengen en hel dag og ikke beveget en muskel.

Det virker som du har tatt et og annet skippertak, det du bør satse på frem mot sommeren er en livsstilsendring

Jeg skal jo ikke fortelle deg hvordan du ønsker å se ut, det vet du best selv som du sier :)

Men jeg uttaler meg på et faglig og erfaringsmessig grunnlag av hvordan kroppen fungerer - mao vil du bokstavelig talt gå på en smell om du tenker å spise 1200kcal og trene som en villmann.

Kondisjonstrening er ikke nødvendig for vektnedgang, det er et hjelpemiddel. Med ditt utgangspunkt vil jeg anbefale styrketrening og mer mat for å nå din målsetning

link-->(styrketrening er mer enn å bygge muskler)<--link

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...