Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nope, de "beskytter" seg under det de kaller proprietary blends. De slipper å opplyse om hvor mye som er av hvert produkt, fordi oppskriften er hemmelig og ingen skal kunne kopiere den.

Det burde være grunn nok til å ikke putte det i seg.

Fortsetter under...

Det burde være grunn nok til å ikke putte det i seg.

Helt enig. Jeg bruker ingen produkter som bruker dette.

En gjenganger i slike tilfeller, er at de har masse av de typiske ingrediensene som er "gratis" og har gjerne lite eller nærmest ingeting av produkter som funker. Bare slik at de kan skrive at det er i boksen.

Helt enig. Jeg bruker ingen produkter som bruker dette.

En gjenganger i slike tilfeller, er at de har masse av de typiske ingrediensene som er "gratis" og har gjerne lite eller nærmest ingeting av produkter som funker. Bare slik at de kan skrive at det er i boksen.

Men du bruker Anabolic Beast?

Jeg har søkt litt på nettet angående Anabolic Beast. Vurderer å kjøpe det. Men det inneholder geranium. Vannbasert ekstrakt riktig nok, men kan dette slå ut på doping test?

Jeg vet de ikke anbefaler dette for idrettsutøvere, men hvordan er det med jobber som har en null toleranse for "doping"? Noen som har peil? :p

^ Skulle tro man var nødt til å liste opp litt mer nøyaktig innholdet av hvert stoff. For å bli tatt seriøst ihvertfall.

proprietary blends .. produsenten sier at det er fordi konkurrentene ikke skal kopiere innholdet. sannheten er at det er billigfyll.

Men du bruker Anabolic Beast?

Jeg har søkt litt på nettet angående Anabolic Beast. Vurderer å kjøpe det. Men det inneholder geranium. Vannbasert ekstrakt riktig nok, men kan dette slå ut på doping test?

Jeg vet de ikke anbefaler dette for idrettsutøvere, men hvordan er det med jobber som har en null toleranse for "doping"? Noen som har peil? :p

Jeg gjorde...

Nå bruker jeg ikke produkter hvor produsenten ikke "tør" å skrive hva som er i boksen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...