Gå til innhold

Noen som vil se over dette?


Gjest Tonee

Anbefalte innlegg

Jente,20 år, 162 høy og veier 67 kg. Trener 5-6 ganger i uka og spiser etter PF. Kjører en 2-splitt. Målet her er å gå ned fettprosent og øke muskelmassen og bli sterkere. Derfor jeg har hørt at det er viktig med få reps(?)

Dag 1: Ben

Knebøy 4x6 (+ 2x10 på lettere for å varme opp)

Utfall 3x6

Markløft 4x6 (2x10 på lettere for å varme opp)

Bakside lår på maskin (4x6

Dag 2: Langkjøring på mølla

Dag 3: Overkropp

Nedtrakk (4x6)

pullups (4x6)

roing (4x6)

triceps nedpress med tau (4x6)

pec-deck flyes (4x6)

dips (4x6)

Magetrening, men det variere veldig hvilken type (kanskje litt tips der?)

Dag 4: Gå tur.

Dag 5: Ben igjen

Dag 6: Overkropp + langkjøring på mølla

Dag 7: Gå tur

Spiser etter PF med et 40% protein, 40%carbo og 20% fett, hvor jeg prøver å få det meste av carboen fra grønnsaker og lavkarbobrød. Har spisedag på lørdag, da blir det mer carbo :)

Hva synes dere? all tilbakemelding blir godt tatt i mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har sett over disse programmene, men jeg har syntes at det har vært veldig kjekt å kjøre dette programmet. Jeg har trent lenge, men når det gjelder skikkelig styrketrening har jeg ikkje trent så alt for lenge. Dette programmet har jeg kun kjørt i 1 uke, så jeg kan ikke si noe om evt effekt eller ikke (og da hadde jeg vell ikke spurt om det funket eller ikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt funker, til en viss grad. Det som e med egenoppsatte programmer, og også ditt er, er at de gjerne blir for snevre, for lite varierte eller rett og slett ikke dekker alle muskelgruppene. Dersom du ikke innehar nokså god kunnskap rundt hvordan kroppen er satt sammen og hvordan man best trenee de enkelte muskelgruppene er det rett og slett ganske vanskelig å sette opp et godt program.

Ditt program innehar feks ingen øvelser for skuldre, men to øvelser som går nokså direkte på triceps(som jo er en liten muskel)på overkroppsdagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å forbrenne mest mulig fett så anbefaler jeg deg å løpe intervaller. Da etterforbrenner du i flere timer etterpå, og dette er effektivt for fettforbrenningen. Du kan f.eks løpe 45 sek, hoppe av i 15sek og gjøre det i 20 min. Eller løpe i 20 sek, hoppe av i 10 sek. Det finnes mange forskjellige intervaller, så du kan jo se hva du liker best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...