Gå til innhold

Mma og styrke/bygging den perfekte kombinasjon...eller?


superjan

Anbefalte innlegg

Halla. hvordan er det å kombinere mma som kondisjonstrening og styrke/bygging egentlig? Følger nå igjen programmet og matopplegget jeg kjøpte av Robert etter å vært ute av gamet i nærmere 5 måneder etter en ryggskade og lurer litt på hvordan å legge opp treningen om jeg bestemmer meg for mma også!? Å vil jeg kunne oppnå bra resultater når det kommer til muskelbygging selvom jeg starter mma? Spiller squash som kardio to ganger i uken nå og det blir vel ikke store forskjellen tenker jeg da om jeg bytter ut squash med mma?

Ettersom jeg har vært ute i kulden såpass lenge så er målet mitt å bygge meg opp igjen både når det kommer til fysikk og kondisjon! Men så tenker jeg også at det er dumt å gape over for mye og at det bør satses på en ting av gangen i mitt tilfelle!!?

Vet ikke om dette er riktig sted å poste denne så modsa får bare flytte den om tråden hører til ett annet sted!

Ha en god dag folken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trener selv MMA og BJJ i tillegg til 3-4 Styrke og Cardio økter i uka. Dette går som hånd i hanske spør du meg.

MMA er helt super trening som cardio og intervaller. Har aldri spillt squash selv, så jeg kan desverre ikke sammenligne. Men jeg kan love deg at når du kommer forbi "Basic treninger(der du lærer teknikker)" og begynner med sparringsøkter, kommer du til å bli veldig sliten. Ikke minst er det utrolig gøy å drive med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...