Gjest aaa Skrevet 27. september 2011 Skrevet 27. september 2011 "Asle Bøe skrev: ..Skal du ta igjen flere dagers underskudd Hehehehe. Jupp Er ikke kødd engang. Fikk tydelig vis i meg for lite i helgen som var, så det er rett før jeg begynner å gnage på dørkarmer og greier :S Og så lenge jeg går ned ca 1kg i uken og styrken holder seg jevn er det ikke så farlig om jeg koser meg litt Siter
Lily Skrevet 27. september 2011 Skrevet 27. september 2011 "Asle Bøe skrev: ET multivitamin Ja, det et det nye supervitaminet - har du ikke hørt om det? Vitaminet omdannes av kroppen til andre vitaminer, slik at man slipper å tenke på hvor mye en skal ha av de ulike vitaminene Siter
flexxnes Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 jeg liker orange triad fra controlled labs http://www.mmsports.se/Controlled-Labs-Orange-Triad-270-tabletter.html Siter
Anna Skrevet 12. september 2012 Skrevet 12. september 2012 Hvor bra er egentlig multi vitaminbjørner? :S Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.