Gjest aaa Skrevet 27. september 2011 Skrevet 27. september 2011 ..Skal du ta igjen flere dagers underskudd Hehehehe. Jupp Er ikke kødd engang. Fikk tydelig vis i meg for lite i helgen som var, så det er rett før jeg begynner å gnage på dørkarmer og greier :S Og så lenge jeg går ned ca 1kg i uken og styrken holder seg jevn er det ikke så farlig om jeg koser meg litt Siter
Lily Skrevet 27. september 2011 Skrevet 27. september 2011 ET multivitamin Ja, det et det nye supervitaminet - har du ikke hørt om det? Vitaminet omdannes av kroppen til andre vitaminer, slik at man slipper å tenke på hvor mye en skal ha av de ulike vitaminene Siter
flexxnes Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 jeg liker orange triad fra controlled labs http://www.mmsports.se/Controlled-Labs-Orange-Triad-270-tabletter.html Siter
Anna Skrevet 12. september 2012 Skrevet 12. september 2012 Hvor bra er egentlig multi vitaminbjørner? :S Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.