Gå til innhold

Kvalm av Protein pulver?


scmiscmi

Anbefalte innlegg

Jeg drikker proteinpulver etter trening. Ellers prøver jeg å få i meg proteiner fra mat. ( prøver). Jeg skal ha ca litt over 100 gram om dagen. Men jeg blir så kvalm etter jeg har drukket p.drikken . Har bare PF sin og den smaker litt for søtt/syntetisk. Har noen tips om noen andre? vanlig å bli kvalm? kan det være for hardt for magen? Hvis jeg blander ut mindre enn det jeg skal ha går det bedre og så tar jeg opppi isbiter. Da smaker det bedre :). Er vel kanjse å prøve seg frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv har jeg kun prøvd det fra prozyme, og reagerte kjempedårlig på det. Prøvde flere ganger, men fikk alltid kjempevondt i magen og ble utrolig kvalm. Har planer om å prøve et annet merke for å se om det er det som kan være problemet :) Om det ikke bedres får du gjøre det samme!

Men 100g protein om dagen bør jo ikke være så vanskelig! :) En boks mager kesam eller cottage cheese har 40g proteiner i seg, go en kyllingfilet 30-40g :) Slik blir det fort en del, bare du velger riktige råvarer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får prøve et annet merke og heller ta litt mindre pulver i starten. Men prøver å få det igjennom kosten. Det er ca 100 gr jeg trenger, rundt der. Er glad i CC, er vokst opp på CC og protein pulver, og syntes PP var kjempe godt da jeg var liten. he he. Har vokst opp med en far som kroppsbygger så fikk jeg det inn med morsmelka. ( min far er 60 og stilte for tre- fire år siden i NM, stilig det da:) Prøver å spise nok, men jammen ikke lett:). Skal se om jeg får tak i prøver:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...