Gå til innhold

Glassnudler


Opheliia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hele pakken eller pr 100 gram?

Tenkte bare å finne ut av innholdet, har akkurat testet mirakelnudlene jeg kjøpte på iherb. De var liksom bare helt okei, ikke slik at jeg gidder å kjøpe de flere ganger. Smakte temmelig likt glassnudler, men ser jo nå at karboinnholdet er pittelitt for høyt for meg :p. Så da dropper vi mirakelnudler og glassnudler:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele pakken eller pr 100 gram?

Tenkte bare å finne ut av innholdet, har akkurat testet mirakelnudlene jeg kjøpte på iherb. De var liksom bare helt okei, ikke slik at jeg gidder å kjøpe de flere ganger. Smakte temmelig likt glassnudler, men ser jo nå at karboinnholdet er pittelitt for høyt for meg :p. Så da dropper vi mirakelnudler og glassnudler:p

Alltid pr 100 gram noe annet synes jeg er direkte irriterrende (hater at de i USA og Asia oppgir næringsinnhold pr bitteliten porsjonsstørrelse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker dem til å lage vårruller :p. Haha:)

Men kan bruke de til mye rart, egentlig, ikke at jeg hadde gode forslag. Wok kanskje?

+ 1 Glassnudler er perfekt til vårruller :) Kan også steke dem i wok panne med noe from før saus ( skal faktisk ringe hjem å høre :p ) også er de fantastisk til kylling suppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ 1 Glassnudler er perfekt til vårruller :) Kan også steke dem i wok panne med noe from før saus ( skal faktisk ringe hjem å høre :p ) også er de fantastisk til kylling suppe

Jeg spiser ikke vårrullene selv og spiser ikke glassnudler, men jeg har fått med meg at wok og glassnudler duger..og vårruller^^ Jeg laga 80 vårruller alene en gang. Det var kjedelig å rulle.....:blush: Men det smaker jo rimelig godt (til de som spiser dem)!:D Tåttally wård itt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaga vårruller var absolutt godt. Men jeg orker virkelig ikke å knø med deg deigen her flere ganger :p Tenker jeg prøver å steike kjøttdeig, nudler, egg, purreløk og litt gulrot. Tror kanskje jeg smakte en liknende rett i Thailand... Hvis ikke får jeg bare gi alt til samboeren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...