Gå til innhold

RYP eller booty building?


scmiscmi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer også på om noen har erfaringer med Booty Building!

Jeg har kjørt RYP en del ganger nå uten at det har gjort det helt store utslaget på fettprosent og muskelmasse. Har økt masse i styrke da, men ønsker synlige resultater!

Jeg vil ikke betale en formue for Booty Building programmet uten å vite hva det er, så det hadde vært gøy å høre fra folk som har prøvd det! :-)

Jente, 30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har signifikante styrkeøkninger, ingen vektoppgang du nevner og 'ingen' utslag i fettprosent? Har du vektoppgang spiser du mer/feil i forhold til aktivitetsnivået. Har du ikke vektoppgang men styrkeøkning MÅ du ha gått ned i fettprosent med mindre du skulle være et unikum på området.

Hør på Robert og ta en titt på kostholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på om noen har erfaringer med Booty Building!

Jeg har kjørt RYP en del ganger nå uten at det har gjort det helt store utslaget på fettprosent og muskelmasse. Har økt masse i styrke da, men ønsker synlige resultater!

Jeg vil ikke betale en formue for Booty Building programmet uten å vite hva det er, så det hadde vært gøy å høre fra folk som har prøvd det! :)

Jente, 30 år.

Jeg har tidligere kjørt RYP (en god stund siden nå) og startet på ny igjen idag. Jeg lurte om du bruker den kalkulatoren for grunnprogrammet? Jeg synes det er litt stress når jeg er nødt å "skru sammen" en vekt på 5,80 kg eller 6,40 kg istedenfor å bare ta en vekt på 6kg. Og hva skrev du på "mage"? jeg bruker ingen vekter på mage, tar bare forskjellige mageøvelser. Er det ikke bedre å øke vekten med 1 kg for hver uke? Hva gjør dere andre med tanke på progresjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar og beklager at jeg har kuppet tråden din scmiscmi! Det var ikke meningen! Når skaden først er skjedd håper jeg du ikke har noe imot at jeg benytter anledningen til å søke noen kostholdsråd.. ;)

Jeg veier nøyaktig det samme og har omentrent samme fettprosent og muskelmasse som sist jeg sjekket for et års tid siden.. Det er minimale endringer. Jeg tror nok ikke at jeg er noe unikum nei, men må tydeligvis bytte strategi ettersom dette ikke fungerer!

Når det gjelder kostholdet så har dere helt klart et poeng der i forhold til å gå ned i fettprosent. Jeg er i perioder på 2-3 mnd kjempeflink, men så kommer det ingen resultater og da går jeg lei.. Dere må ikke misforstå og tro at jeg med "å gå lei" bøtter innpå med sjokolade og potetgull, men det har definitivt blitt noen perioder innimellom med for høyt kalorinivå (rundt 2-2500) i form av noe ferdigmat og lettvindte løsninger. LIkevel kan jeg ikke FATTE hvorfor ikke muskelmassen øker!! At fettprosenten ikke går ned skyldes sikkert at jeg inntar for mange kalorier, men jeg trener med PT og øker mye mer enn det RYP-programmet foreslår, så jeg kan ikke skjønne at det ikke skal gi utslag på muskelmassen..

Når det gjelder kostholdet så loggfører jeg hver minste lille teskje med kosttilskudd og "dæsj" med rapsolje på diett.no for tiden, og ligger på rundt 1600 kalorier om dagen. I dag ligger det an til å bli litt mer pga jeg har "skeiet ut" med sweet chili sauce på woken.. ;)

Dette har jegt spist i dag:

Frokost: 1 ts EFA Omega

2 kapsler BRENN

2 hjemmelagde knekkebrød

1 boks makrell i salsa

1 ss lett majones

Lunsj 2 kapsler BRENN

Salat fra kantina av isbergsalat, agurk, kylling, paprika, fetaost, 1 ss dressing.

Før trening: Prozyme Proteinbar

Etter trening: 25 g Proteinpulver

Middag 2 kapsler BRENN

150 g kylling

1/2 pose Findus Wok Classic (minus gulrøtter)

50 g champignon

1/2 pose oyster & garlic

2 ss sweet chilli sauce

Kvelds: Mousse av fun light, gelatin, mager kesam og surinmelis

1700 kcal, Fett 108g, Protein 120g, Karbohydrat 100g.

Trening: 4x4 på tredemølla (35 min) + RYP med PT.

Ojojoj, dette ble tidenes lengste innlegg! Sorry! :)

Jente, 168 cm, 68 kg. 30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tidligere kjørt RYP (en god stund siden nå) og startet på ny igjen idag. Jeg lurte om du bruker den kalkulatoren for grunnprogrammet? Jeg synes det er litt stress når jeg er nødt å "skru sammen" en vekt på 5,80 kg eller 6,40 kg istedenfor å bare ta en vekt på 6kg. Og hva skrev du på "mage"? jeg bruker ingen vekter på mage, tar bare forskjellige mageøvelser. Er det ikke bedre å øke vekten med 1 kg for hver uke? Hva gjør dere andre med tanke på progresjon?

Hei.

Jeg runder alltid opp til nærmeste vekt jeg! ;) Står det 5,80 bruker jeg 6kg osv. Men jeg lasser på med mer hvis jeg føler at det blir for enkelt. Jeg tror det er viktig å ikke bli for "låst" til programmet sånn at man hele tiden kjenner etter om man kan greie litt til..

Mageøvelsene mine er planke og magerotasjoner. Jeg ser bare bort ifra programmet på disse to og kjører mitt eget løp! :)

Har du hatt mye fremgang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg runder alltid opp til nærmeste vekt jeg! ;) Står det 5,80 bruker jeg 6kg osv. Men jeg lasser på med mer hvis jeg føler at det blir for enkelt. Jeg tror det er viktig å ikke bli for "låst" til programmet sånn at man hele tiden kjenner etter om man kan greie litt til..

Mageøvelsene mine er planke og magerotasjoner. Jeg ser bare bort ifra programmet på disse to og kjører mitt eget løp! :)

Har du hatt mye fremgang?

Høres bra ut. Blir nok det samme her og. Synes det blir for pirkete om ikke.. Var første dagen idag kun med 10RM test. Imorgen er det skikkelig trening:) gleder meg! Så er ikke mye fremgang enda.. men sist jeg var på RYP så ble jeg en del sterkere, men jeg "holdt dessverre ikke ut " nok og lot meg lett dette over ende pga hindringer. Denne gang skal jeg kjøre løpet ut og være streng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BB er i alle fall mye mer variert og spennende enn RYP, og har naturligvis mye mer fokus på bein og mage. Sånn sett er de programmene veldig forskjellige. Men når det er sagt så finnes det jo mange program som er gratis. Myo-reps fullkropp fra myrevolution f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...