Autumn Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ok, det er lett å bli frustrert når man vil være sunn, for stadig hører man nye ting som forskere har funnet ut bla bla... Og hva er egentlig sunt, det er ikke lett å bli klok på. Så her er noen matvarer jeg lurer på, og håper noen kan svare(mitt mål er å gå ned i vekt). -Risgrøt med kanel og litt sukker (bruker ikke smør) pakke fra toro -Skinnet på kyllingen (det beste syns jeg, men hører det er masse kcal å hente der?) -Sauser som lett barnaise, kylling saus og vanlig brun saus -Fiskegrateng, fiskepinner -Karbonader -Popcorn som snacks når jeg blir godtesyk i hverdagen -Rett i koppen sjokolade -Salami og vanlig leverpostei Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3930-er-disse-matvarene-sunne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Skal iaf svare på de JEG er sikker på Risgrøt :NEI ! Fiskegrateng: NEI Popcorn: NEI Rett i koppen: NEI Er målet ditt å gå ned i vekt, ville iallefall JEG styrt unna alt på lista du har satt opp. Sauser osv er ikke noe galt i seg selv, men Toro sølet er smekkfult av glutamater, salt og annen dritt du antagelig ikke trenger mer av. Karbonader er ikke noe enhetlig begrep. Skikkelige karbonader av grovkvernet oksekjøtt, tilsatt salt, pepper, egg, en liten dash potetmel, og ikke minst løk kan du nok trygt spise. Sølet som enkelte selger og kaller "karbonader " er en helt annen story. Les på pakka. Liker du grillet kylling, så spis skinnet. Det utgjør lite av et måltid totalt sett, og det er viktig å sette seg mål som man klarer å oppnå. Men ønsker du VIRKELIG å booste vektnedgangen, bør du antagelig droppe ALT du har på lista di, og heller finne alternativer i de haugevis av tråder som fins her på fitnessbloggen. Bompi og KreativeGeni 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3930-er-disse-matvarene-sunne/#findComment-134043 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.