Gå til innhold

Kalkulator


Anbefalte innlegg

Hei

Starter opp med trening nå etter 2 svangerskap. Er jente på 28 år, 86 kg, 170 høy. Styrketrening for alle krefter. Men noen som kan fortelle eller tipse om hvor mye mine beregninger skal være på matinntaket for at d ska gå rette veien ;) Altså nedover på vekten, å oppstrammning på kropp å sjel :) Hadde tenkt å starte opp med nybegynner tipset på forumet som treningsplan til å starte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neier for den :)

Men Ooooops da... Veien blir nok lenger enn ka æ hadd "innbilt" mæ.. Men første skritt e nå tatt. Innmelding på trenings studio idag, så da blir det 1 trening te kvelds :) Gleder meg faktisk te å starte opp. Kunne godt ha slengt over noen magiske, lure tips til ei som jah, Rett å slett ikke har noen peiling. Hehe.

Feks dette med hvile for musklene i 48 timer : Hadde egentlig tenkt meg trening hver kveld, men kanskje lurest å ta annenhverdag istede?

Å fikk et forbruk på 2515 kcal dagen, va bør inntaket av mat være da når d e snall om my kg som ska bort? Da overvekta mi er rundt 30. Men har absolutt ikke tenkt å ta den så langt ut. E heller ikke så opphengt i d med kg da æ heller bryr mæ om resultat på kleian :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...