Radok Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Når jeg trener Knebøy så kjenner jeg mer i høyre lyskemuskel/ innsiden av venstre Lår. Kjenner at låret er tykkere på innsiden. Hva gjør jeg for å gjevne ut dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaulM Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 1 time siden, Radok skrev: Når jeg trener Knebøy så kjenner jeg mer i høyre lyskemuskel/ innsiden av venstre Lår. Kjenner at låret er tykkere på innsiden. Hva gjør jeg for å gjevne ut dette? Dersom du har ujevn styrke i beina kan det være smart å trene ettbeinsøvelser som utfall, framover/bakover og ettbeins glutebridge/hiptrust. Tren mest på svakeste beinet. Paul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radok Skrevet 13. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2020 Hva er glutenbridge? Hiptruster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaulM Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 2 timer siden, Radok skrev: Hva er glutenbridge? Hiptruster Du finner eksempler og mange andre øvelser her. http://fitnessbloggen.no/ovelser/k/rumpe-2/ Paul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radok Skrevet 13. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2020 Tusen takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.