Gå til innhold

Morgencardio og protein??


s0licious

Anbefalte innlegg

Jeg har litt fett jeg prøver å kvitte meg med, så tenker å starte med trening før frokost, bør jeg dra på helt tom mage? (drikker ikke kaffe) er det noen fordeler ved feks. å drikke bare proteinshake før morgentrening så frokost etter trening? har myseprotein fra stacker. Jeg ønsker å få kroppen til å ete på fettet! Jeg bryr meg ikke så veldig mye om å bygge muskler akkurat nå, for jeg vil gå ned nesten 10 kilo først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har litt fett jeg prøver å kvitte meg med, så tenker å starte med trening før frokost, bør jeg dra på helt tom mage? (drikker ikke kaffe) er det noen fordeler ved feks. å drikke bare proteinshake før morgentrening så frokost etter trening? har myseprotein fra stacker. Jeg ønsker å få kroppen til å ete på fettet! Jeg bryr meg ikke så veldig mye om å bygge muskler akkurat nå, for jeg vil gå ned nesten 10 kilo først.

Vel, er nå en gang sånn at du vil bli kvitt dette fettet veldig mye raskere dersom du får på deg muskler i tillegg - men til spørsmålet ditt - tror ikke det vil ha så enorme forskjeller på forbrenningen om du tar en shake før eller etter kardioen. Og som nevnt over, du vil forbrenne samme antall kcal om du legger treningen til senere på dagen etter måltid. Det finnes mange gode artikler og innspill om periodisk faste her inne, så ville lest meg opp litt på dette først hvis du tenker å vente med frokost til senere på dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...