Gå til innhold

Dokumentar om E-stoffer fra NRK


Opheliia

Anbefalte innlegg

Det dokumentaren viste var at e-stoffer ikke bare er kunstige stoffer man har fremstilt og funnet i et laboratorie, men stoffer som finnes naturlige i oss eller andre levende organismer. Men selv om de finnes naturlig, er det selvsagt ikke dermed sagt at de er bra for oss å innta...

Ja, ikke alle er kunstige, men de tok for seg ikke noe om hva som skjer i kroppen når man spiser det. Framstilt av naturen eller ei. Det var dette jeg var ute etter.. Dokumentaren overbeviste meg ikke om det var trygt eller ikke, selv om den gjerne var vinklet slik at man kunne tolke at det var trygt. Det var bare interessant å se hvordan disse ble framstilt og brukt i matindustrien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ikke alle er kunstige, men de tok for seg ikke noe om hva som skjer i kroppen når man spiser det. Framstilt av naturen eller ei. Det var dette jeg var ute etter.. Dokumentaren overbeviste meg ikke om det var trygt eller ikke, selv om den gjerne var vinklet slik at man kunne tolke at det var trygt. Det var bare interessant å se hvordan disse ble framstilt og brukt i matindustrien...

Så sant, så sant. Hadde absolutt vært interessant å vite hvordan disse stoffene påvirker oss.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...