Gå til innhold

Styrkeløftbelte, litt spørsmål


Nina π

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har noen spørsmål angående styrkeløftbelter, ettersom at jeg har trent baseøvelsene i ca. 1 år nå, og merker at mangel på belte hindrer meg i å kunne ta tunge mark med god teknikk.

Hvilken type spenne foretrekker dere? Semsket skinn eller vanlig? Forslag til belter som ikke koster typ 2000,-?

Har sett litt på Titan, setter pris på om dere vil dele erfaringer med merket, evt andre🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎25‎.‎05‎.‎2019 den 22.13, Nina π skrev:

Hei!

Jeg har noen spørsmål angående styrkeløftbelter, ettersom at jeg har trent baseøvelsene i ca. 1 år nå, og merker at mangel på belte hindrer meg i å kunne ta tunge mark med god teknikk.

Hvilken type spenne foretrekker dere? Semsket skinn eller vanlig? Forslag til belter som ikke koster typ 2000,-?

Har sett litt på Titan, setter pris på om dere vil dele erfaringer med merket, evt andre🙂 

Kjenner ikke til styrkeløftebelter som passer jenter. Jenter kommer i mange former, så det er vanskelig å finne et belte som passer alle.

Det har vært noen tråder tidligere hvor du kan finne noen tips, prøv å skrive belte i søkefeltet.

Anbefaler ellers at du spør i butikk eller på treningssenter, og at du får prøver beltet før du kjøper det. Det må være komfortabelt samtidig som det gir riktig støtte.

Paul

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...