Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har noen spørsmål angående styrkeløftbelter, ettersom at jeg har trent baseøvelsene i ca. 1 år nå, og merker at mangel på belte hindrer meg i å kunne ta tunge mark med god teknikk.

Hvilken type spenne foretrekker dere? Semsket skinn eller vanlig? Forslag til belter som ikke koster typ 2000,-?

Har sett litt på Titan, setter pris på om dere vil dele erfaringer med merket, evt andre🙂 

Fortsetter under...

På ‎25‎.‎05‎.‎2019 den 22.13, Nina π skrev:

Hei!

Jeg har noen spørsmål angående styrkeløftbelter, ettersom at jeg har trent baseøvelsene i ca. 1 år nå, og merker at mangel på belte hindrer meg i å kunne ta tunge mark med god teknikk.

Hvilken type spenne foretrekker dere? Semsket skinn eller vanlig? Forslag til belter som ikke koster typ 2000,-?

Har sett litt på Titan, setter pris på om dere vil dele erfaringer med merket, evt andre🙂 

Kjenner ikke til styrkeløftebelter som passer jenter. Jenter kommer i mange former, så det er vanskelig å finne et belte som passer alle.

Det har vært noen tråder tidligere hvor du kan finne noen tips, prøv å skrive belte i søkefeltet.

Anbefaler ellers at du spør i butikk eller på treningssenter, og at du får prøver beltet før du kjøper det. Det må være komfortabelt samtidig som det gir riktig støtte.

Paul

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...