ErikNM Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Hei, Jeg har et problem med høyre overarm. Er nysgjerrig på om noen her kan gi råd om hva lidelsen kan kalles. Forestill dere at jeg står med høyre arm rett fremover, med høyre håndflate presset mot en vegg slik som på den vakre illustrasjonen min. Når jeg skrur overkroppen litt mot venstre (slik at høyre skulder begynner å stikke litt ut) så får jeg en veldig sterk smerte i høyre overarm. Smerten er hovedsakelig i området fra under armhulen og ned til albuen, altså omkring tricepsområdet. Det merkelige er at jeg kan trene tricepsøvelser uten smerte. Men når jeg presser armen veldig lett mot veggen på denne måten, så kommer den sterke smerten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil Larsen Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Irritasjon av N. Musculocutaneus. Du må trene coracobrachialis. Hvis det også er feilbevegelse av skulderblader etc, må dette også fikses. ErikNM 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.