joamoe Skrevet 11. april 2018 Skrevet 11. april 2018 Hei! Har trent nå i 4 måneder, og syntes det er ganske digg å gå på studioet. Men det jeg lurte på er om det er noen "splits" som tillater at du trener hver dag? Eller vil dette ødelegge for progresjonen? Har kjørt følgende program til nå: Dag1: Bryst, biceps Dag2: Rygg Dag3: Triceps, skuldre Dag4: Bein Repeat Er det bedre for meg å legge inn noen hviledager i mellom treningene, evt har dere en link til et bra treningsprogram for en ganske fersk fyr som har trent i 4 månender? Siter
HenrikWL Skrevet 11. april 2018 Skrevet 11. april 2018 Hvis du er helt fersk, ville jeg ha droppet alt som heter splitt og heller gått for Dag 1: full kropp Dag 2: full kropp Dag 3: full kropp Det finnes myriader av slike nybegynnerprogrammer, Starting Strength, Stronglifts 5x5 og GSLP er ut utvalg veldig populære. Litt avhengig av hva målet ditt er, så klart. pilatus 1 Siter
joamoe Skrevet 11. april 2018 Forfatter Skrevet 11. april 2018 Okei, Day 1 - 4x8 Squats Bench Press Pullups Military Press Barbell Curls Ab Roller Day 3 - 5x5 Deadlifts Bent Over Rows Dumbbell Incline Bench Press Lateral Raises Dumbbell Tricep Extensions Hammer Curls Day 5 - 3x12 Lunges Dips Chin-ups Push Press Seated Calf Raises Plate Twists Fant dette programmet på nettet, ser det greit ut? Er hovedsaklig ute etter å øke muskelmasse. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.