Gå til innhold

3 mnd diett - ned i fettprosent


kalleklovnSK18

Anbefalte innlegg

Hei alle! Har planer om å gå ned i fettprosent fram til 1 mai, og få fram 6packen igjen, og vil gjerne ha tilbakemelding på oppsette mitt. Er 28 år, har drevet med trening i ca 10 år. Har opparbeidet meg stor kapasitet iløpet av årene, med ca 4-6 økter hver uke. Veier per idag 73kg, er 183 cm høy. Kjører noe ala PHAT programmet nå. Tidligere kjørte jeg Starting Strenght, hvor jeg fokuserte på å bli sterkere og kun baseøvelser. Kan legge ved at jeg trener akkurat nu med 80-100kg i bøy (5x5) og 90-115kg i mark, 40-50kg i militærpress, 60-80kg i benkpress.

Har ikke mye fett på kroppen per dags dato. Ligger på 2500 kcal per dag, hvor fordelingen av protein, karbs og fett er (30,50,20). Går 20 min etter hver trening og løper 2 ganger i uken. Maten iløpet av dagene består stort sett av havregryn, melk, kjøtt, grovbrød, pasta, ris, potet, skinke og ost.

Trur dere at dette oppsette vil fungere? Er 3 mnd realistisk? Har en fettprosent på ca 12% idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Målet ditt høres ikke urealistisk ut ut i fra informasjonen som er oppgitt- bare å holde øye med utviklingen og kutte i kaloriene litt før det evt. skulle stagnere helt så du ikke går glipp av tid- siden du er på et tidsskjema.

Nå er kanskje ikke jeg rette til å snakke- men om ikke sixpacken er der med fettprosent på 12 etter 4-6 økter i uka i 10 år så tror jeg kanskje at jeg hadde gått gjennom opplegget mitt..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...