Gå til innhold

Beinhinnebetennelse av sykling!


sportyspice

Anbefalte innlegg

Hei folkens. 

Har hatt en periode nå hvor jeg har kjørt all cardio på sykkel. Var mye plaget med beinhinnebetennelse før da jeg løp, så sluttet med det for mange år siden. Så kjenner jeg den murringen i leggene igjen... trodde det var nesten umulig å få det av sykling! Syklet i to måneder nå, men siste uka har jeg hatt mer motstand for å presse meg i intervallene. Lurer på om jeg tråkker feil eller om jeg har økt for mye. Kan jeg fortsette å sykle eller vil det bli verre? Er det noen som har opplevd det samme? Hvordan bør foten sitte på pedalen? Jeg har bare syklet på, uten å egentlig tenke teknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar! Skal tøye mer. 

Hele fremsiden på leggen er nå hoven og øm. Har ikke lyst på kondisjonspause... burde det gå bra å sykle lett? Med hælen eller tåa nederst isåfall? Har bestilt legetime så får vel flere svar etterhvert. Igjen, takk for tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...