Jump to content

sportyspice

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

  1. Takk for svar! Skal tøye mer. Hele fremsiden på leggen er nå hoven og øm. Har ikke lyst på kondisjonspause... burde det gå bra å sykle lett? Med hælen eller tåa nederst isåfall? Har bestilt legetime så får vel flere svar etterhvert. Igjen, takk for tilbakemelding.
  2. Hei folkens. Har hatt en periode nå hvor jeg har kjørt all cardio på sykkel. Var mye plaget med beinhinnebetennelse før da jeg løp, så sluttet med det for mange år siden. Så kjenner jeg den murringen i leggene igjen... trodde det var nesten umulig å få det av sykling! Syklet i to måneder nå, men siste uka har jeg hatt mer motstand for å presse meg i intervallene. Lurer på om jeg tråkker feil eller om jeg har økt for mye. Kan jeg fortsette å sykle eller vil det bli verre? Er det noen som har opplevd det samme? Hvordan bør foten sitte på pedalen? Jeg har bare syklet på, uten å egentlig tenke teknikk.
  3. Takk for gode råd. Tror nok jeg burde telle noen kalorier for å få oversikt over hva jeg faktisk får i meg. Jeg drikker ikke brus og spiser lite godteri, så blir lite "gratis" ved å kutte det. Samtidig som jeg vil ned i fettprosent vil jeg opp i muskler, er det mulig å gjøre på samme tid? Bygge litt rumpe og skuldre.
  4. Hei! Jeg er 23 år, 160 og veier 75 kg - iallefall 15 kg for mye i forhold til trivselsvekt. Har begynt å ta tak nå, trener styrke (hele kroppen) 3 ganger i uka, og cardio 1 gang. Tror det er passelig for meg. Spørsmålet mitt er hva kan jeg spise? Jeg er redd for å både spise for mye og for lite, folk gir meg forskjellige kaloritall jeg skal ligge på. Må jeg telle kalorier? Er det noe jeg bør huske på? Lære meg? Takk!
×
×
  • Create New...